עימות בליכוד: על רקע כוונתו של שר התקשורת שלמה קרעי לסגור שלוש תחנות רדיו של "כאן", עימות פנימי ונרשם בין השר לבנו של אחד האנשים החזקים בליכוד. קרעי תקף את יאיר כץ, בנו של שר התיירות חיים כץ, ומי שמכהן כמזכיר הארגון הארצי של עובדי התעשייה האווירית, לאחר שזה הביע התנגדות למהלך. 

אחרי שפסל את תוכניתו לסגירת התאגיד: קרעי תוקף את יועמ"ש משרד האוצר

"הוא מתנגד לרפורמה המשפטית והוא מתנגד לרפורמה בתקשורת, והשאלה הגדולה היא מי שואל אותו בכלל?", תקף קרעי. עוד הוסיף: "בקמפיין שלו לראשות ההסתדרות, החליט כץ הבן להתחנף לאליטה, לעשות סיבוב על עובדי התאגיד ולרמוס את מצביעי הליכוד המודרים במשפט ובתקשורת". לסיום, עקץ: "לאבא יש תוכניות בשבילך בליכוד, חבל להרוס לו אותן".


 כץ מצידו, השיב מאוחר יותר: "אדוני השר- 881 שזה בגימטריה, שתה כוס מים! אני תומך ברפורמה המשפטית שמוביל חברי שר המשפטים יריב לוין. אני לא מנהל קמפיין להסתדרות אבל עדיין חושב שנקמה בעובדי התאגיד כיוון שלא מפרגנים לך (במסווה של רפורמה) היא הבעיה האמיתית. אגב, שמח לשמוע שאבא מתייעץ איתך על התוכניות שלו. תתקדם!". 

לאחר פרסום כוונותיו של קרעי לסגור חלק מתחנות הרדיו של "כאן", נציגי ועד העובדים  תקפו אותו בחריפות: "נמשך הניסיון של שר התקשורת לרסק את השידור הציבורי הפופולרי ביותר שמעניקה מדינת ישראל לאזרחיה: כאן תאגיד השידור הציבורי. עכשיו על הפרק עשרות עובדים נתונים בסכנה לפיטורים ואבטלה כשתוכניתו היא לסגור 3 מתחנות הרדיו של כאן שמעניקות שירות לפלחי שוק שלא מקבלים מענה בתחנות הרדיו המסחריות, בדגש על תרבות ומוזיקה ישראלית".

עוד הוסיפו כי "שר התקשורת ממשיך במאמציו לצמצם את היצירה הישראלית ולפגוע בחופש העיתונות. נעמוד כחומה בצורה נגד איומי הסגירה כשלצידנו העובדים המסורים, אנשי התרבות, איגודי היוצרים והציבור כולו".