בן כספית וינון מגל שבו הבוקר (ראשון) אל אולפן השידור ב-103FM לקראת עוד שבוע של ויכוחים והתפלמסויות. בפתח הדברים, התייחסו השניים לטנק שנגרר מאנדרטה להפגנה נגד הרפורמה במערכת המשפט, ולגינוי החריף של גיבור ישראל אביגדור קהלני נוכח המהלך.

מחאה חריגה נגד הרפורמה: לוחמים לשעבר גנבו טנק מאתר הנצחה
"אפילו לא מקשיב להם": אביגדור קהלני תוקף את מחאת השיריונרים

הטנק שנלקח מאתר ההנצחה כחלק מהמחאה. באדיבות לוחמי כיפור

"מי שהמדינה של ההורים שלו מרגיש שהוא יכול לגנוב טנקים", טען ינון בשצף קצף. "קהלני אמר דברים יותר חכמים בעבר", אמר בן בתגובה. "מותר להפגין, מותר לצאת מלטרון, אנשים שהיו קצינים זה הרזומה שלהם, אתה רוצה להפגין הפוך? תפגין הפוך". 

על דבריו של ראש השב"כ לשעבר יורם כהן, גם כן בנושא הרפורמה המשפטית, המתווספים למתנגדים הרבים לאופן בו היא נראית נכון לעכשיו: "כל יום שעובר נוספות רשימות, חתימות, עכשיו יש רשימה של מדענים יהודים כולל זוכי פרס נובל מכל העולם. ראשי המל"ל של נתניהו, ראש המוסד של נתניהו חתומים על מכתב. חייבים לפרק את השקר הזה". 

"אתה סתם מחרטט על דברים שאתה לא מבין בהם ואתה סתם מקשקש", גרס מגל. "יש מחלוקת, היא לגיטימית, מותר לחלוק. מישהי שאלה את הבינה המלאכותית מי מחליט בדמוקרטיה על בחירת שופטים. הבינה ענתה לה שנבחרי הציבור. עשיתם תבהלה, אפשר לחשוב. זה לא שאתם מוטרדים מהרפורמה, אין שום דבר מהסעיפים שיעברו מחר שנוגד את הדמוקרטיה. כל התבהלה שאתם עושים היא רק בשביל דבר אחד, כי אתם לא מקבלים את תוצאות הבחירות ואתם לא מוכנים שהנבערים והבבונים יהיו אלה שבוחרים. אתם אנטי דמוקרטיים". 

כספית לא ממש הסכים עם דבריו: "מה שנמסר לכם עכשיו זה מידע כוזב בעיקרו. טענת שתפקיד השופטים הוא לפסוק על פי החוק. לא, תפקידם הוא לפרש את החוק, כל הבעיה היא פרשנות החוק, זה כל הקטע. הסיבה היחידה שנתניהו מעביר את שני הסעיפים עכשיו זה כדי להכשיר את דרעי ואת עצמו, ושהמדינה תעלה באש. והיא עולה באש".