פעילים כנגד הרפורמה המשפטית חסמו הבוקר (שני) את הכניסה לדירתה של חברת הכנסת טלי גוטליב בגבעת שמואל. הפעילים הדביקו עצמם זה לזו, ומנעו ממנה לצאת מביתה. 

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

חברת הכנסת שיתפה את הדבר בקבוצת הוואטס-אפ של חברי הליכוד, וכתבה: "חברים יקרים, חייבת בהול מספר של מישמר הכנסת, בפתח הדלת שלי מלא ילדים, ויש לי ילדה אוטיסטית להוציא למסגרת בהול. מפגינים הזויים, יושבים ליד דלת הבית שלי ומונעים ממני לצאת, ירדו מהפסים". 

כאשר יצאה גוטליב מפתח ביתה, ופנתה למפגינים שיאפשרו לה לצאת על מנת להביא את ילדתה האוטיסטית אל המסגרת החינוכית, הם ענו לה: "אפשר לקחת יום חופש, לעצור את ההפיכה המשטרית, אז תמצאי משהו שיקח אותה למסגרת, כי את נשארת היום בבית גברתי".

לאחר מכן, הגיבה גוטליב: "לא אתן לחיות טרף לרפות את ידי ולמנוע ממני לעשות את עבודתי ושליחותי. תודה לניסים אוחיון מפקד תחנת מסובים ולשוטרים היקרים שבלעדיהם לא הייתי בדרך לכנסת". עוד אמרה בסרטון שפרסמה: "מפגינים הזויים יושבים ליד דלת הבית שלי!! ירדו מהפסים. שלא לדבר על הבהלה שגרמו לי. לנשיאה חיות או למיארה זה לא היה קורה".

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים<<<

יו"ר האופוזיציה יאיר לפיד, אשר כזכור גם מגדל ילדה על הרצף האוטיסטי, גינה את המהלך: "מגנה בתוקף את המצור על ביתה של ח״כ טלי גוטליב, אם לילדה עם צרכים מיוחדים, ואת העובדה שלא איפשרו לה להוציא את הילדה למסגרת. זו אינה דרכנו. זו אינה דרכה של המחאה. שולח לטלי חיזוק ולבתה חיבוק".

ראש הממשלה בנימין נתניהו, גינה גם הוא את האירוע: "כשמפגינים מונעים מנציגי ציבור לבוא ולהצביע בכנסת, ומאמללים ילדה אוטיסטית, זאת לא מחאה לגיטימית. המפגינים שמדברים על דמוקרטיה, הם אלה שמביאים את  קץ הדמוקרטיה כשהם מונעים מנציגי הציבור לממש את זכות היסוד בדמוקרטיה- להצביע, אני קורא למשטרה לפעול מיד ולאפשר לחברי הכנסת להגיע למשכן".

בהמשך הגיעה גוטליב לדיון בוועדת החוקה ופרצה בבכי: "אתם לא תבואו לדלת בית של בן אדם, תשבו שם בשיא האנרכיסטיות, תוך הפגנת אלימות - לסגור לי במסקינטייפ את המפתח של הדלת ולומר לי שאני לא אצא היום מהבית".

"חיות טרף, חיות אדם. לא פוגעים בפרטיות בשם המחאה. אנרכיסטים מופרעים. אם חלילה הייתי מאבדת עשתונות זה היה עלול להיגמר רע", הוסיפה.

"חיות הטרף האלו לא יפריעו לי"

מאוחר יותר, שוחחה גוטליב עם בן כספית וינון מגל בתוכניתם ב-103FM, והתייחסה למקרה שאירע הבוקר: "לפתוח את הדלת ולראות אנשים מופרעים, כי אין לי מילה אחרת, לחלל את הפרטיות שלי, את כתובת הבית שלי. אין לי בעיה עם הפגנה, שימחו מול הבית שלי, זה בסדר, זו זכותם. אין לאף אחד זכות בעולם למנוע ממני או לאיים עליי שאני לא אלך לעבודה ושאני אביא מישהו אחר שיקח את הבית שלי למסגרת שלה. עם כל הכבוד, חיות הטרף האלו לא יפריעו לי. זו קריאת השכמה מצוינת לכך שכנראה אנחנו עושים את זה נכון אם אנחנו מפחידים אותם".

היא הדגישה כי היא לא באה בטענות באשר למחאות נגדה: "אני נבחרת ציבור, ואני לוקחת בחשבון שאני אלך ברחוב וירקו עליי, זה קורה, שאני אלך ברחוב ויקללו אותי, זה קורה, שאני אקום בבוקר לעשרות הודעה נאצה, זה קורה. כנ"ל בוואטסאפ. זה מחירים אישיים שלקחתי על עצמי, שילמתי ואני משלמת. אל תתבלבל, לראות אותי ברשות הציבור ולעשות לי דברים איומים זה לא נעים, אני מתגברת, אני שליחת ציבור ואעשה את זה באמונה".

עם זאת, הבהירה: "לבוא לקומה שלישית בבניין שאני גרה בו, שאני אפתח את הדלת עם כותנות לילה ויגידו לי שאני לא אצא מהבית, זה לא קורה. אני הפגנתי נגד ממשלת בנט לפיד במשך שנה שלמה, להפגנות יש כוח למוטט חלש, מגלומנים, ברוך השם שאני לא אחטא במגלומניה ושאני לא אפול לנרקיסיזם. יש גבולות שלא חוצים אותם".

"אני על עצמי לא חוששת. הדבר היחיד שאני אומרת לעצמי בראש זה איך אני גורמת לבת שלי לא לשמוע רעש, לא להרביץ לעצמה, לא להרביץ לי, איך אני בתוך כל הדבר הזה מביאה אותה לסייעת שלה. בחסות הטירוף הזה של אנשים שקוראים למרי אזרחי, לשפיכות דמים. יעלון, חולדאי, גם הנשיאה שמפחידה מפנינו, בסוף זה יכל להיגמר ברע. תאר לעצמך שהייתי מאבדת עשתונות, הייתי דוחפת, צועקת", הוסיפה. 

סייעה בהכנת הכתבה: שני רומנו 103fm.