בסקר שפורסם הערב (שני) ב'חדשות 13' באשר לרפורמה המתוכננת במערכת המשפט, ואשר נערך גם על ידי פרופ' קמיל פוקס, נמצא כי 55% מהמשיבים בעד הפסקת החקיקה של הרפורמה המשפטית של השר לוין וחברי הקואליציה, לצורך הידברות. 31% הצביעו בעד המשך החקיקה, ו-14% השיבו 'לא יודע'.

סקר חדשות 13 באשר לרפורמה במערכת המשפט (צילום: מעריב אונליין)
סקר חדשות 13 באשר לרפורמה במערכת המשפט (צילום: מעריב אונליין)

בנוסף, המשיבים נשאלו, "אם הקואליציה תסכים להקפיא את החקיקה בשביל משא ומתן - האם בזמן הזה צריך לעצור את המחאה?": 53% השיבו שיש לעצור את ההפגנות, ואילו 33% ענו כי לעניות דעתם, המחאה צריכה להימשך גם אם החקיקה בכנסת תיעצר.

בקרב מצביעי מפלגת 'יש עתיד', 39% הסכימו כי יש לעצור את המחאה במצב של משא ומתן. באשר למצב הכלכלי-43 אחוזים ענו כי הם חוששים למצבם הכלכלי בעקבות החקיקה המסתמנת, אך אותו שיעור של משיבים ענו במקביל שאינם חוששים.

בקרב מצביעי הליכוד, 26 אחוזים דווקא חוששים מפגיעה במצב הכלכלי שלהם. על השאלה האם המשיבים שקלו להוציא את כספיהם מהארץ, כפי שעשו חברת פפאיה גלובל ואחרות, ענו הרוב הגדול של המשיבים-73%, כי הם לא שקלו זאת, מול 17% שכן שקלו זאת.

עוד נערך סקר מנדטים, במידה והבחירות היו מתקיימות כעת, ובו התחזקה מפלגת 'יש עתיד' והיא עומדת על 26 מנדטים מול 27 של הליכוד. המחנה הממלכתי עם 14 מנדטים, רשימת הציונות הדתית ועוצמה יהודית זוכה ל-12 מנדטים. ש"ס יורדת ל-10 מנדטים.