כהרגלם בקודש, ינון מגל ובן כספית פתחו הבוקר (שלישי) את תכניתם ב-103FM בשיח על הנושאים האקטואליים הבוערים בסדר היום. הנושא המרכזי עליו שוחחו השניים, היה המשך החקיקה בעניין הרפורמה המשפטית, וההצבעה במליאה הלילה.

"אני רואה את הידיעות מהבוקר, 'ההפיכה המשטרית יצאה לדרך'", תיאר ינון. "תראה מה זה, הרשתות החברתיות הצילו את הימין, אני רואה את השרים וחברי הכנסת גאים, עוצמתיים, מעבירים את זה בלי למצמץ. פתאום אנחנו מדברים ויכולים לומר לאנשים שזה לא קץ הדמוקרטיה, זו סתם תבהלה. הכל בסדר. סוף סוף הימין הרים את האצבע והצביע בעד. זו פעם ראשונה שצבט לי בלב בגלל שהייתי שמח להיות שם, להצביע בעד הרגע ההיסטורי הזה, ולומר שאני הייתי שם כשהמטוטלת התחילה לזוז".

"אם אתם מכירים מישהו שמתכנן אלימות, תלשינו עליו", הוסיף ינון. בתגובה, השיב בן: "אלו הימים הכי שחורים מבחינה לאומית בששת העשורים פלוס שאני חי. כשהדבר הזה עובר בקריאה שלישית, ישראל היא לא המדינה שלי יותר. אני אשאר לגור פה. טוב שאני לא צריך להתגייס עכשיו, לא לשלם מיסים אין לי אומץ. ישראל הופכת לדיקטטורה, זה בניגוד לרצון הרוב אבל זה עבר בכנסת. אם אתם מכירים מישהו שמתכנן אלימות, תלשינו עליו".

על חברי האופוזיציה, אמר: "אני לא מאלה שתוקפים את האופוזיציה על זה שהיא לא נלחמה, אין לה אפשרות להפיל את זה בכנסת, אבל לפחות תיראו באבל. תעשו את עצמכם. ביזיון, בושה, התביישתי בכם אתמול בלילה. תודה על הכל".

"ברגע שאתה מדבר על לא לשלוח את הילדים לצבא ולרדת מהארץ, זה מראה שאתה מוכן לשחק את המשחק רק לפי החוקים שלך", טען חברו למיקרופון שסירב להיבהל מהמתרחש. אין פה שום סוף הדמוקרטיה. המצב הנפשי בו אתם נמצאים מעידים רק עליכם. אתה לא מתבייש? איפה כל מה שאמרתם על הציונות? מה עובר עליכם? תירגעו בבקשה, הכל יעבור ובאנו למשול".