במהלך הדיון הסוער אמש לפני ההצבעה על חלק מחוקי הרפורמה המשפטית, ארע רגע של אחדות בכנסת לאחר שח"כ בועז טופורובסקי שנפצע בתאונת דרכים לפני כחודש ונמצא כעת בשלבי התאוששות הגיע למליאת הכנסת להצביע וזכה לחיבוקים גם מחברי הקואליציה וראש הממשלה בנימין נתניהו.

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

חרף זאת, המוחים נגד נתניהו והרפורמה זעמו על הרגע החביב. "אם יש משהו אחד, אבל אחד שמוריד את המורל בצד שלנו, זה ההסתחבקויות של הנציגים שלנו עם הצד השני, חיבוקים וחיוכים בזמן שאנשים הלכו קילומטרים וגמרו את הגרון מחוץ לכנסת. בלתי נתפס ובלתי נסלח. חבורת לוזרים מייצגים אותנו, והם גם ימכרו אותנו בסוף", כתב אחד מהם.

גולשת נוספת כתבה: "אבל אם אני הייתי מתנגדת לרפורמה ושורפת ימים שלמים על הפגנות ומחאות ובסוף רואה תמונה כזו עם חיוכים של האופוזיציה, עם אלה שכביכול אחראים על קץ הדמוקרטיה! הייתי מתבאסת לחלוטין וזה היה מוציא לי את כל הרוח מהמפרשים".

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים<<<

בהמשך, התייחס ח"כ ולדימיר בליאק לזעם וטען כי "בשעות הלילה הגיע למליאה במפתיע חברי חה"כ בועז טופרובסקי, שנעדר חודש בשל פציעה. מאוד שמחנו לראות אותו. תוך כדי ניגש לאזור הישיבה שלנו נתניהו ובירך את בועז על חזרתו. לא חייכנו לנתניהו, שמחנו שבועז חזר אלינו. לצד הזה, התמונה שצולמה, לאור הנסיבות, נראית לא טוב ואני מתנצל עליה".