ח"כ אלמוג כהן (עוצמה יהודית) העביר אמש (שני) את ההצבעה על סעיפי הרפורמה המשפטית בשידור חי ברשתות החברתיות, כאשר במהלך השידור מההצבעה הוא אמר קריאות גנאי חמורות לעבר חברי כנסת מהאופוזיציה.

ח"כ לימור סון הר-מלך תוקפת: "המפכ"ל מתדרך נגד בן גביר וממריד את הציבור"
מאוכזבים או מרוצים מתפקודו של בן גביר כשר? - זה מה שהכרעתם | סקר מעריב אונליין

כאשר פנה לחבר הכנסת עופר כסיף הוא אמר "אוסכות" והשמיע קולות המשמשים לרעיית כבשים. לאחר מכן, הוא פנה ליו"ר ש"ס אריה דרעי ואמר לו כי "אתה רואה? אתה מדבר איתם בשפה שלהם, הם מבינים אותך. כמו כבש, ככה צריך לדבר איתם. חברים, אני לא אומר לו להיות בשקט בעברית כי הוא לא מבין עברית".

בחלק אחר במהלך ההצבעה, צילם כהן את ח"כ אחמד טיבי והתייחס להיותו רופא: "אפילו לא הייתי נותן לו לטפל בכלב שלי". לאחר מכן קרא שוב לעבר ח"כ עופר כסיף ואמר: "סגור ת'תריס, שקט" והמשיך בקולות שונים המשמשים כאמור לרעיית כבשים.

לאחר מכן, עבר לצלם לעבר כיוונה של ח"כ מרב בן ארי, ואמר עליה כי "עכשיו נעבור למרב בן ארי, זאת עם הקול של ה'בררה', קול של ספונג'ה יש לה זאתי".

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

היום פרסם חבר הכנסת התנצלות בפני ח"כ מרב בן ארי בלבד, ואמר כי "במהלך הלייב שהעליתי ממליאת הכנסת כיניתי את חברתי ח"כ מירב בן ארי באמירה לא מוצלחת, ועל כך התנצלותי. מעריך אותך מאוד מירב, סליחה".

לגבי חברי הכנסת הערבים, אמר ח"כ כהן בשיחה לוואלה: ״הח״כים האלה הם תומכי טרור, הם האויבים שלי שמכנים את החיילים שלנו קלגסים ורוצחים. בשבוע שעבר עופר כסיף קרא לי במליאה נאצי ואני משיב להם באותו מטבע. המטרה שלי היא לגרום להם להרגיש לא בנוח וכל מה שיגרום להם כך הוא לגיטימי״.