ועדת הכספים דנה הבוקר (רביעי) בעניין ראש הממשלה בנימין נתניהו בבקשה לשינוי נהלי מימון מעונות ראש הממשלה. הוועדה, בראשות ח"כ משה גפני (יהדות התורה), דנה בבקשה לאפשר לנתניהו להשתמש במעונו הפרטי בירושלים כמעון חלופי למעון הרשמי. בהתאם לכך, על פי הבקשה, המדינה תישא בכל ההוצאות הנדרשות לתפעול ולתחזוקה של המעון הרשמי וכן בהוצאות אירוח. לפי בקשת נתניהו, המדינה תישא גם בכל הוצאות הבית הפרטי בקיסריה.

מגבות ורדיאטורים: אלו הדרישות שהעבירה משפחת נתניהו להשבחת ביתה
קירות חשופים, ברזלים וצינורות: כך נראה המעון הרשמי של ראש הממשלה

מנכ"ל משרד ראש הממשלה, יוסי שלי, שהגיש את המסמך בשם נתניהו לוועדה, ביקש גם כי המדינה תממן הוצאות השתתפות של רעייתו שרה באירועים, כנסים ומשלחות בארץ ובחו"ל גם אם היא אינה יחד עם נתניהו. על פי הבקשה, הוצאות הביגוד לראש הממשלה ולרעייתו יעלו מ-45 אלף שקלים עד היום ל-80 אלף שקלים. כמו כן, לנתניהו תעמוד אפשרות לארבע משרות במקום שתי משרות ככוח אדם במעונות שלו. אל הישיבה הגיעו חברי כנסת רבים מהליכוד, אף שאינם חברים בוועדה, זאת לבקשת נתניהו.

במהלך דבריו חברי האופוזיציה מחו על הבקשה וצעקו לעברו: "זה מה שדחוף עכשיו עם יוקר המחיה?", "היה לזה תקדים בכלל?". ח"כ מיכל שיר אמרה כי "כשזה נוגע לכסף של ביבי הם רצים כמו עכברים, איפה הם היו כשהיה מדובר בכסף של האזרחים?". ח"כ ולדימיר בליאק: "אתם מושחתים". יו"ר הוועדה הוציא חלק מחברי הכנסת לאחר שקרא להם להפסיק עם קריאות ביניים.
 
בנוסף במהלך הדיון, פרץ עימות בין חבר הכנסת ולדימיר בליאק לחבר הכנסת בועז ביסמוט. בליאק אמר לח"כ מהליכוד: "לא היית בוועדה הזאת עד עכשיו, באת להלבין את השחיתות?", ביסמוט השיב: "אתה לא דמוקרט! אתה לא מקבל את תוצאות הבחירות!". ח"כ פרידמן התפרצה לדבריו ואמרה:  "מה קשור תוצאות הבחירות למימון שני בתים?"

"צבועים! איפה הייתם בתקופתו של נפתלי בנט?", אמר חבר הכנסת מילביצקי מהליכוד. "התושבים נאנקים בחובות ואתם עסוקים בלנפח למישהו את הכיס כאילו שחסר לו, מסכן, הוא יכול להחזיק את המדינה!", אמרה ח"כ ביטון מיש עתיד. "אולי כדאי שתקנו לו ארנק", הציעה ח"כ שיר סגמן. "מה עם הכביסות בחו"ל, גם זה נכנס למימון? יש סעיף מועדוני חשפנות ליאיר נתניהו?", שאלה ח"כ לזימי מהעבודה. 

יו"ר ועדת הכספים, ח"כ משה גפני, אמר בתום הדיון: אני עושה הפסקה. נודיע על המשך הישיבה וההצבעה, יכול להיות שבהמשך היום. לא אאפשר יותר את הפסטיבל הזה, מי שירצה לשאול שאלה ישאל שאלה, נקריא את הסעיפים ונצביע עליהם".

על פי הבקשה, נתניהו רשאי להודיע למנהל הכללי של משרד ראש הממשלה שמעונו בירושלים ישמש כמעון חלופי למעון הרשמי. בנוסף, נכתב כי אוצר המדינה יישא בכל הוצאות המעון הנוסף שמשמש את ראש הממשלה דרך קבע, בעת שאינו משתמש במעון הרשמי. עוד יעלה תחזוקה שוטפת של המבנים, המחוברים אליו והמיטלטלין שבו המצריכים תיקון ובכלל זה תיקון שברים, איטום, חיזוקים, תחזוקה מונעת, החלפת מחוברים או מיטלטלין לפי הפירוט שקבע מנכ"ל משרד ראש הממשלה. ההצבעה נדחתה לשבוע הבא

המנכ"ל הסביר בפתח הדיון את הבקשה שהגיש ואמר כי "הבית בבלפור נהרס, אין בו שום דבר שלם. עברה שנה וחצי מאז שהשלטון התחלף ונדרשות עוד שנתיים לפחות עד לסיום השיפוץ, זה הרבה זמן. לראש הממשלה הוצעו מספר חלופות למגורים והוא בחר לאחר בחינת הדברים להתגורר במעונו הפרטי. זה יהיה מעין יצור כלאיים, גם מעונו הפרטי בירושלים שישמש כמעון רשמי וגם ביתו הפרטי. אחרי שנאשר את הבקשה, הכל כפוף לנהלים".