שר התקשורת, שלמה קרעי, שלח היום (רביעי) מכתב חריג לחברי מועצת התאגיד ובו טען כי התאגיד מפר את הוראות חוק השידור הציבורי באופן סיקור הרפורמה המשפטית.

נציגי ועד העובדים של "כאן" נגד קרעי: "נמשך הניסיון שלו לרסק את השידור הציבורי"
האירוויזיון, קופה ראשית והפנטזיה של נתניהו: מה באמת יקרה אם התאגיד ייסגר? כל התרחישים

"בשבועות האחרונים ממשלת ישראל, שנבחרתה בבחירות חוקיות וזכתה ברוב ברור, מקדמת שינויים במערכת המשפט. מעיון, בלתי ממצה בעליל, בתכני התאגיד כפי ששודרו לאחרונה עולה כי התאגיד רומס ברגל גסה את חובתו ופוגע קשות באינסטרס הציבורי בשמו הוא מתיימר לשדר". כתב וציין מספר דוגמאות מתכני התאגיד בנוגע לרפורמה המשפטית כפי ששודרו לאחרונה.

השר קרעי ציין בין היתר את הכתבה של העיתונאי דב גיל-הר על מערכת המשפט בפולין ובהוגריה. "הכתבים הגדילו לעשות וקשרו בין הרפורמה המשפטית לבין מדיניות השידור הציבורי, באופן המעמיד אותם בניגוד עניינים חמור", נכתב. עוד ציין: "בסיקור התאגיד הרפורמה מכונה שוב ושוב 'מהפכה'. להבנתי, אין מדובר בתיאור ענייני אלא בתעמולה ובנקיטת עמדה ברורה ומוטה ביחס למושא הסיקור".

בסיום השר  דרש מחברי המועצה "למלא את חובתם ולעשות שימוש במשאב הציבורי שהופקד בידיהם באופן שישרת את כלל האוכלוסייה ובאופן שיהיה בו כדי להביא לידי ביטוי את מגוון הדעות בציבור הישראלי".