ראש השב"כ ומפקד חה"י לשעבר עמי אילון, שוחח הבוקר (שישי) עם ניסים משעל בתוכניתו ב-103FM, והתייחס לשיח שמתנהל סביב המחלוקת בנושא הרפורמה המשפטית אותה מקדמת הממשלה. "כולנו צריכים להיות מאוד מודאגים, האנרגיה היא ברמות שאני לא ממש זוכר - אני חושב שאנו צריכים לחשוש מאלה שיתרגמו את זה לאלימות", ציין.

בן גביר על אנשי האוצר: "רוצים רק לחסוך, הסכומים שהם מציעים מגוחכים"
ח"כ מ'יש עתיד': "ככה נראית ממשלה שלא מתעסקת בבעיות היסוד"

הוא תקף בחריפות את ראש הממשלה: "כל התהליך הזה הוא על מנת להוציא את נתניהו ממשפטו, אמר את זה לוין בפה מלא. יש בליכוד אנשים שפויים, הם חייבים להבין שעל מנת להוציא את רה"מ מהכלא הם הורסים את כל מה שקורה פה. המחאה לא תעצור - היא תמשיך ותעלה מדרגה".

על טענות הקואליציה, לפיהן חברי האופוזיציה אינם מעוניינים בהידברות, אמר: "תיאור מאוד מעווות של המציאות. אני חושב שאולי אתה היחיד שיכול להידבר כשמצמידים לו אקדח לרקה. זה לא ממש הידברות. "הפנייה היא פנייה שאין בה טיפה של תום לב. מי שרוצה להידבר צריך להקשיב ליוזמת ההידברות של נשיא המדינה. נשיא המדינה, אם יש אדם שמנסה להסתכל עלינו ממעוף הציפור ולראות אותנו ממקום של מישהו בחוץ זה נשיא המדינה".

עוד הוסיף כי "הוא אחד מאיתנו, חרד לעם ישראל, למשטר הדמוקרטי שלנו, והוא אומר בצורה מאוד ברורה - על מנת להידבר אתם חייבים לעצור. הוא אמר את זה לפני הקריאה הראשונה, ובמידה רבה מאוד מבחינתנו זה התנאי. אין דבר כזה הידברות ללא תנאים מוקדמים כשאתה רץ ומשנה פה את כל מה שהכרנו, נלחמנו, כל המהות שבשבילה אנחנו נמצאים פה. כל מי שמדבר בשפה הזו פשוט מרמה אותנו, הוא יודע שהוא מרמה אותנו, אבל ממשיך לשחק את המשחק כאילו אנחנו מטומטמים שנקנה את הסיפור הזה ונלך אחריו".

הוא הביע את תמיכתו בהמשך המחאות כנגד הרפורמה המשפטית: "אנחנו מתחילים לראות שביתות, חסימות כבישים הן לגיטימיות ואני מקווה שלא תתפתחנה לאלימות. כשאהוד ברק אמר 'חייבים לקום', אני אומר לך במשטרים שהופכים מדמוקרטיה לשלטון טוטליטרי, המדינה שייכת לנו, היא לא שייכת למספר אנשים שעכשיו הורסים אותה. אני יכול להתעלם מכל דבר שהוא לא אלים. אני אומר לך שכל מה שהוא לא אלים הוא לגיטימי".

"כל המהפכה המשטרית היא לא חוקית", ציין והוסיף: "אני לא בכנסת, אני גם לא הולך לוועדות שם, כל הדיון שם פאתטי ומזכיר מדינות עולם שלישי מהדרג הנמוך ביותר. לכן זה כאוס מוחלט. אנחנו הולכים למציאות כאוטית".

עוד תקף את מדיניות הממשלה בנושא הביטחוני: "חמאס בעצם יקבע אם אנחנ נהיה במבצע, זה כל העניין. אני רואה את הלהבות, אני רואה את התכנים, אני רואה את אוזלת ידה של הרשות פלוס ליבוי התבערה. לישראל אין מענה כזה לגל הטרור שיבוא. החוכמה היא לרכז את כל כוחות הביטחון שיבינו שאנחנו במלחמה". 

סייעה בהכנת הכתבה: שני רומנו 103fm.