ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט תקף הבוקר (ראשון) את ראש הממשלה בנימין נתניהו, לאור אישורה של תכנית החומש למגזר הערבי בתקציב המדינה לשנתיים הקרובות. בהודעה מיוחדת לתקשורת טען בנט כי נתניהו הפיץ שקרים נגדו על קידום אותה תכנית בממשלתו, ואמר:"ההיסטוריה לא תשכח את השקר הנתעב".

למרות המחלוקות: הממשלה אישרה את תקציב המדינה

"ביום שישי האחרון נחשף השקר המתועב מכל של בנימין נתניהו. במשך שנה הוביל נתניהו קמפיין תעמולה שעיקרו: 'בנט מעביר 53 מיליארד שקלים לתנועה האסלאמית וגם לחמאס, לכן יהודים נרצחים ברחובות. דם הנרצחים על ידיו'. ביום שישי האחרון נתניהו הודה בשקר הנורא בכך שאישר בתקציב את אותה התכנית בדיוק של ממשלתי", נכתב בהודעה.

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

"בנימין נתניהו הוא ראש המכונה שהפיצה תעמולה שקרית זו בפיו ממש. ממשלתי אישרה בזמנו תכנית חומש לחברה הערבית של שישה מיליארד שקלים בשנה על פני חמש שנים, ונתניהו ומכונת הרעל שלו עיוותו זאת והפכו את זה ל'53 מליארד לתנועה האסלאמית ולחמאס'. בעקבותיו, השופרות, הח"כים, מאות אלפי הבוטים, הבריונים המקללים מול הבית של סילמן, האוהלים מול הבית של אורבך - כולם הדהדו את השקר הזה. והוא הצליח, בענק", כתב בנט. "מיליוני ישראלים תמימים שוכנעו שבאמת הממשלה בראשותי מעבירה 53 מיליארדים לתנועה האסלאמית ולחמאס, ושהטרור הנורא נובע מכך".

"ביום שישי האחרון, בקול דממה דקה, ממשלת נתניהו אישררה בדיוק את אותה תכנית חומש לחברה הערבית שהעבירה הממשלה בראשותי, וטוב שכך", המשיך ראש הממשלה לשעבר והוסיף: "כי זו תכנית טובה שדואגת לתשתיות, מלחמה בפשיעה, תעסוקה ועוד. כלומר, שנה וחצי של קללות, גידופים, האשמות כנגדי וכנגד חבריי - הכל שקר מוחלט. לא היה ולא נברא. השקר הנוראי הזה בוצע ביודעין, בכוונת תחילה, בציניות מוחלטת, ללא שום קווים אדומים - הכל מסיבות פוליטיות".

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

לסיום כתב: "בדרך כלל אני אדם שמתסכל קדימה, אך הפעם בגלל עומק השקר, ההסתה והאלימות (כולל כדורי רובה שנשלחו לביתי, כ'אדם שמעביר כספים לחמאס'), אני מוכרח להזים את השקר הזה מיסודו. למען האמת וההיסטוריה. אין לי אלא לומר: תתביישו לכם, מר נתניהו ומר סמוטריץ׳. הרעלתם את המוחות של מיליוני ישראלים בכוונת תחילה. ההיסטוריה לא תשכח לכם את השקר הנתעב".

מהליכוד נמסר בתגובה לדבריו של בנט: "בנט כרגיל משקר. בניגוד לבנט, אנחנו לא אישרנו 50 מיליארד שקלים לאחים המוסלמים בלי שום פיקוח על הכסף שזרם לעמותות תומכות מחבלים וטרור. בניגוד לבנט, אנחנו לא הקמנו ממשלה עם האחים המוסלמים. בניגוד לבנט, אנחנו לא ביצענו את מעשה ההונאה הגדול בתולדות המדינה תוך הפרת כל ההתחייבויות לאזרחי ישראל. מוטב שבנט יעשה חשבון נפש בביתו הפרטי ברעננה אותו שיפץ ב-50 מיליון שקלים על חשבון הציבור".