מגישי 103FM בן כספית וינון מגל שבו על עמדת השידור ופצחו בשיחה על כל המתרחש בזירה המדינית והפוליטית. בפתח השיחה התייחס מגל להפגנות נגד הרפורמה המשפטית שהתקיימו אמש, זה השבוע השמיני ברציפות. 

"אנחנו חודש חודשיים לתוך אירוע, אני רוצה להגיד לכם, כל גוש השמאל, אלה שמוחים, כל הכבוד", אמר. "עשיתם פה את הספין הכי גדול שהיה פה מאז קום המדינה. לקחתם אירוע שיש לו משמעות במערכת המשפט והפכתם לספין שאומר שזה קץ הדמוקרטיה. הצלחתם. אנחנו הולכים להיות כמו ניו זילנד, אנשים אומרים שיעברו לשם. אתם מבינים את גודל הספין? זה שקר". 

עוד אמר מגל: "יש בית נבחרים אחד עם 120 נבחרים, אסור לבטל חוקים, אין חוקה, ומי שממנה את השופטים הוא שר המשפטים. איך היא במקום השני במדד הדמוקרטיה בעולם? אין לכם תשובה, אל תאמינו להם. אתם ערוצי התעמולה, מהנדסי התודעה, מעוותי המציאות. הכל נגד הרפורמה, והכל זה שקר. אין פה שום דבר. אל תיגררו לזה, הם לא מכירים בהפסד שלהם". 

מפגינים הבעירו מדורה וחסמו את איילון (צילום: אור הדר)

בהמשך, הוסיף: "כל הסיפור של הרפורמה, החלשת מערכת המשפט, הפיכה שלטונית, הכל שקר רק כדי לא לקבל את תוצאות הבחירות. כולם הצביעו נגד נתניהו, בשוליים תמצאו ליכודניקים".

"זה לא שקר, על המדינה השתלטה כנופיה", השיב כספית בתגובה. "הספין היה מוצלח במירכאות כמו השקר המטונף שלכם על המיליארדים לאחים המוסלמים. זה שקר. חמישים מיליון שקר על הבית של בנט זה שקר. דיקטטורה זה לא שקר. אני לא חושב שאני צריך להגיב. זה ילך ויחריף, יום רביעי יש יום שיבוש. אנחנו ננצח את זה חברים, אין לנתניהו תמיכה לזה. מטורף מה שקורה פה. אי אפשר להמעיט במה שקורה פה. ניר ברקת פתאום אומר שהוא שומע אזהרות מאנשי ההייטק".