המהפכה המשפטית וגל המחאות שהתעורר בעקבותיה לא חמקו גם היום מתוכניתם של בן כספית וינון מגל ב103FM, אשר פתחו בוויכוח סוער בנושא, כהרגלם.

"לאנשים אין מושג על מה הם מדברים, אתם שוטפים להם את המוח, הם חושבים שזה קץ הדמוקרטיה, אין להם מושג על מה הם מפגינים. מה זה כל האנשים האלה? מה זה כל הקצינים האלה? לסרב פקודה? ירדתם מהפסים? ברור שזה יעבור", פתח ינון.

"אתם לא נמצאים במדינה דיקטטורית שצבא שולט בה, תיכף תגידו שצריך גם הפיכה צבאית. אתם סתם מבלבלים את המוח, אתם חבורה של שקרנים, זה ספין מטורף. אתם פשוט לא מקבלים את תוצאות הבחירות, אין ברפורמה שום דבר שפוגע בדמוקרטיה. הכל הפוך, הכל שקר", הוסיף.

ינון המשיך ותקף: "מישהו כתב 'ביבי בוגד' ולפיד לא מגנה. אתם חיים בעולם של שקר. המשיח קרוב מרוב שהשקר השתלט. אתם פוגעים בכלכלה, אנחנו לא לגמרי מטומטמים. תוכיח שמה שאמרתי על ניו זילנד לא נכון". 

בן לא נשאר חייב לנוכח הדברים והשיב: "מה ששמעתם זה בורות, אני מתלבט אם לענות כי זה לא ראוי לתשובה. המפגינים יוצאים בהמוניהם לכל מקום, טובי בניה של הארץ הזאת שראש הממשלה ואנשיו מכנים אנרכיסטיים. הם הורסים את המדינה שלנו, הם הורסים את מה שבנינו פה, והם יודעים את זה".

"דמוקרטיה זה לא רק שלטון הרוב. גם אתה יודע שהמדינה בסוף תפשוט רגל. תסתכלו כמה אנשים פותחים חשבון זר. שמיר קרא לנתניהו מלאך חבלה לפני שנים, הוא הראשון שזיהה. אומרים לו כולם 'תעצור רגע'. יכול להיות שעושים דבר כזה בלי דיון של שנה? בלי מומחים? זה לא יעבור", סיכם.