עימות ברשת: יו"ר האופוזיציה יאיר לפיד תקף היום (שלישי) את חבר הכנסת צביקה פוגל (עוצמה יהודית), וטען כי יש לפטר אותו מתפקידו כיו"ר הוועדה לביטחון לאומי בכנסת, זאת לאחר אמירתו בנוגע לאירועים שהתרחשו בחווארה שבשומרון. "יממה עברה מאז ח״כ פוגל עודד בגלוי טרור, והודיע שהוא תומך בשריפת כפר על כל תושביו, והוא עדיין יו״ר הוועדה לבטחון לאומי. אם הוא לא יודח מיידית מן הוועדה זהו כתם מחפיר ודגל שחור המתנוסס מעל ראשה של הממשלה", ציין. 

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

עוד טען: "כוחות הבטחון לא צריכים ולא יכולים לבוא לדיונים בוועדה שהיו״ר שלה תומך בגלוי בטרור המסכן חיי חפים מפשע ואת חיי הלוחמים שלנו. את פוגל צריך להדיח מראשות הוועדה".

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, השיב לו: "לא שאני משווה בין פוגל הצדיק לרם בן ברק שהעסיק עוזרת מהחמאס, אבל כשאתה תפטר את רם בן ברק שהשווה אותנו לנאצים, אני אתחיל להתייחס אליך". 

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים<<<

לפיד תקף בחזרה: "דמם של 14 נרצחים זועק מהאדמה ושר הטיקטוק והפיתות מתעסק כהרגלו בבכיינות ובנסיונות להאשים אחרים. תתחילו לעבוד ותפסיקו לילל". בן גביר מצידו, האשים: "את ההפקרות הזאת אתה וחבריך הבאתם ועכשיו אנחנו מתקנים. אמנם רק חודשיים בתפקיד אבל כמו שאמר לי בכיר בשב"ס: סגירת המאפיות והפסקת חגיגת המקלחות זה משהו שגם עוד 10 שנים לא הייתם עושים... שב בשקט ותן לנו לעבוד. אתם רק הרסתם"!.

פוגל: "בן גביר נזף בי, הוא רגיש מאוד לזה"

ח"כ צביקה פוגל הבהיר היום בריאיון לרשת ב': "כל מי שהבין שאני נותן את ידי לאזרחים לפעול בניגוד לחוק ולעשות פוגורמים - זו טעות. בן גביר נזף בי, הוא רגיש מאוד לזה".