ועדת החוקה צפויה להצביע הבוקר (רביעי) לקריאה ראשונה על סעיפים מהרפורמה המשפטית: חוק יסוד: השפיטה- ביקורת שיפוטית על חקיקה רגילה ופסקת התגברות.

יו"ר מפלגת ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן, שוחח עם ענת דוידוב וגדעון אוקו ב-103FM ותקף בחריפות את הקואליציה: אני מסתכל במה הקואליציה המנותקת מתעסקת הבוקר. יש לנו ששני חוקי גפני, פסקת ההתברות וחוק החמץ. יש את חוק דרעי וחוק ביקורת שיפטוית של דרעי, אלו ארבעה חוקים שכרגע מתעסקת בהם הקואליציה. בדיוק לפני שבוע אותה קואליציה דנה באיפור ובתסרוקת של שרה וביבי. הקואליציה הזו מתעסקת רק בעצמה, רק בפוליטיקאים. נתניהו מנותק. אם לפני שבועיים כינסו את ועדת הכספים על הדיון על שני הבתים והתסרוקת והאיפור, הוא התנתק מהמציאות הוא לא חי במציאות, הוא איבד כל בושה". 

כמו כן, הביע תמיכה בדבריו של היועץ המשפטי לשעבר, אביחי מנדלבליט, אמש נגד הרפורמה במערכת המשפט. "מנדלבליט הוא ביתרי מלידה. לאנשים האלו אין שום רקע אידאולוגי, חברי הקואליציה דואגים רק לעצמם לכן אין לה זכות קיום. אנחנו משתתפים גם הפגנות האלה, מבחינתו של נתניהו התל אביבים שפגינים נגדו בלאו הכי היו נגדו. ממשלה שאין לה תמיכה ציבורית לא תחזיק מעמד, כשהיא מאבדת אותה היא קורסת. אנחנו רואים כבר בקיעים בקואליציה. זה מאיים, יש שם הרבה סכסוכים, אין שם אחד שהוא מרוצה. גם גפני שהתיאבון שלו חזירי לא עוצר".

בהמשך, הביע תמיכה בהצעת חוק עונש מוות למחבלים ואמר כי החוק עבר בטרומית ב-2018. נצביע בעד. יש שאלה בסיסית על האם זה עונש או האם זה מרתיע. כל מחבל יודע שמדינת ישראל שיחררה יותר מ-7.5 אלף מחבלים, חלקם הכי אכזריים. נתניהו שיקר ורימה, גם עכשיו הוא ישקר".

בסיום תקף ליברמן את התקציב המסתמן וטען כי "לא העבירו שום תקציב, מ-96 שבתי בישיבות ממשלה. מעולם לא קרה ששרים הצביעו על דף ריק. עד היום לא פרסמו את החוברת עם התקציב. הכל ישראבלוף. אנחנו בדרך למשבר כלכלי הכי חריף למה שקרה פה בשנים האחרונות. אנחנו לקראת משבר כלכלי חריף יותר. הממשלה שהבטיחה להילחם ביוקר המחיה, איזה יוקר מחיה? אין תקציב, אנחנו לא ראינו אותו. כשרואים דף ריק, איך אפשר לדבר על התקציב? אין כלום".

סייעה בהכנת הכתבה: מיכל קדוש, 103fm