עידן רול, חבר הכנסת ממפלגת יש עתיד, שוחח היום (רביעי) עם אראל סג"ל בתוכניתו ב-103FM, אודות הרפורמה במערכת המשפט, וביקר בחריפות את חברי הכנסת של מפלגת ש"ס.

המשנה ליועמ"ש לשעבר: "השימוש במילה דמוקרטיה הוא סילוף וזיוף של הערך הדמוקרטי"
מגל: "הקהל מצביע בשלט, ההפגנה הגדולה ביותר היא בערוץ 14"; כך הגיב כספית

בפתח הראיון אמר חבר הכנסת: "מה שהצית במידה רבה ציבור ענק בישראל זה שהממשלה היא קיצונית ומסוכנת. האדמה רעשה בעקבות מינוי אבי מעוז, ונתניהו לא קיים את ההסכם הקואליציוני עם מעוז, הוא נרתע מהמחאה האפקטיבית הזאת. זה מראה שהמחאה עובדת, תעשו ותגבירו, הכל במסגרת החוק, כי תראו את האפקט". 

בהמשך, הוסיף: "אחרי הבחירות דיברתי על הסכנה של ההפיכה המשטרית ועל פסקת ההתגברות, זה הרגיש לכולם רחוק. המינוי של אבי מעוז הגיע ומשהו קרה במדינה. זכויות להט"ב הן נגזרת של מדינה מוחלשת שהיא כבר לא דמוקרטית. אנו מסתכלים על מדינת ישראל כליברלית ודמוקרטית, ויכול להיות שכבר לא תהיה כזו". 

בסיום דבריו, תקף את ש"ס: "אין פריבילגים גדולים יותר מחחברי הכנסת של ש"ס, שמבזבזים שבועות כדי לחוקק פעמיים חוק למנהיג שלהם. זו פריבילגיה, לא פוליטיקה. אנחנו לא יודעים לתרחש מצב כזה של התנגשות חוקתית, זו התפוררות הממסד בישראל. מה שכולנו צריכים לעשות זה לעבוד כדי שזה לא יקרה, הייתי מאוד ברור ברצון שלי להידברות, אך אני לא רואה שום רצון אמיתי בכך. הם הוסיפו את ראשון בלילה ושני לקידום החקיקה ואומרים שהם מוכנים לוותר על הימים האלה, מראש לא הייתה כנסת בראשון ושני. אם מישהו רוצה לסמן שיש מצב להידברות, ואני לא קונה את זה בשום צורה, הם צריכים ללכת לנשיא ולעצור את החקיקה. זה ביזוי של כולם, ולכן מפגינים שם בחוץ, והלוואי שיהיו פי עשרה מפגינים".

סייעה בהכנת הכתבה: מיכל קדוש, 103FM