חברת הכנסת אורית פרקש הכהן (המחנה הממלכתי) שוחחה היום (חמישי) עם סיוון כהן וגדעון אוקו ב-103FM והתייחסה לניסיונות להגיע לפשרה בנושא הרפורמה המשפטית. "אמרנו שאנחנו מקבלים את מתווה הנשיא מהרגע הראשון, הוא מדבר על הידברות ועל עצירת החקיקה. במובן זה עמדתנו נותרה אותו הדבר", ציינה.

היא תקפה: "יש פה בליץ מטורף שבאמת קורע את העם ופוצע מאות אלפי אנשים. אני מסירה את הכובע בפני כל מאות אלפי המפגינים. ידינו מושטת, אנחנו אומרים תעצרו את החקיקה ובואו נשב. אנחנו לא מתעסקים בסמנטיקה של כמה ימים או שעות, אנחנו לא עם מחשבון ביד. אי אפשר לנהל את ההידברות בצורה רצינית שזה כך. אני לא מבינה בכלל את הממשלה ואת רה"מ, קח אחריות".

פרקש הכהן הדגישה: "אין שיחות בין המחנה הממלכתי לממשלה, אנו קוראים להידברות על בסיס מתווה הנשיא. אני פונה ומפצירה ברה"מ ושר המשפטים, קחו אחריות. תגידו לציבור הגדול הזה שאתם מכבדים ואוהבים אותם ולא לכנות אותם אנרכיסטים, הם לא אנרכיסטים, הם מלח הארץ, הדיבורים או ההתקרבות לאפשרות שתהיה הידברות ועצירת חקיקה היא רק בזכותם. שלא יפסיקו את המחחאה בגבולות החוק, ואף אחד שלא יקרא להם אנרכיסטים. יש להם ממה להיות חרדים, זה לא ספין. החוקים שמעבירים הם נוראיים. אנחנו כן מאוד מודאגים ממה שקורה".

על תקרית המספרה של שרה נתניהו, אמרה: "זה לא היה מתאים ברמה האישית, אך אני פוסלת את הניסיון להפוך את זה לנושא עיקרי. כשאיימו על הילדה בת ה-5 של אלקין לא שמעתי אף אחד יוצא. הם הורסים את המרקם החברתי שלנו ואני בחרדה על האם נצליח לתקן את הדבר הזה".

סייעה בהכנת הכתבה: מיכל קדוש, 103fm.