מתיחות בממשלה? שר הביטחון יואב גלנט מסר לשר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, כי יפסיק לשוחח איתו במידה שימשיך לפרסם את תוכן שיחותיהם הפרטיות לתקשורת, כך על דיווח הבוקר (ראשון) בכאן רשת ב'. על פי הדיווח, לטענתו של גלנט בן גביר פרסם את תוכן שיחותיהם בשלוש הזדמנויות שונות. 

גלנט הוציא צווי מעצר לחשודים מחווארה; בן גביר: "החלטה אנטי דמוקרטית"

בן גביר התקשר לשר הביטחון ביום שישי האחרון, על מנת לקבל הבהרות על מעצרם המנהלי של שניים מהחשודים במוערבות בהתפרעויות בחווארה, אך גלנט שחתם על צו המעצר לא ענה לו, מה שהביא את השר לפנות ישירות אל ראש הממשלה בנימין נתניהו. 

איתמר בן גביר לאחר שנודע לו כי תוקצה למשרדו תוספת של תשעה מיליארד שקלים. קרדיט: לשימוש חופשי

מקורביו של בן גביר מסרו בתגובה כי השר "פנה אל גלנט פעם אחר פעם, אבל באף אחת מהפעמים לא הייתה הידברות או שיח שהוא פתר אותו. לא מכירים פנייה כזו של גלנט". עוד הם מוסיפים: "חבל על הזמן, הפניות האלה הוכיחו שאין עם מי לדבר בצד השני. היו עשרות פניות בכל נושא, אם זה בעניין של של פינוי הכרם, המאחז לזכרו של הרב דרוקמן, הצפת כלי נשק ביהודה ושומרון, כל הנשקים בחברון. פעם אחר פעם בן גביר פנה אליו שיש שם מערב פרוע, אך לא קיבל ממנו מענה, חבל על הזמן, אין עם מי לדבר בצד השני".

הם תקפו את גלנט על גישתו: "מבחינתו הוא החליט וזהו, שם זה נעצר. הוא לא מבין שאנחנו שותפים בכירים בממשלה, מה שהביא לפניות ישירות לנתניהו, שגם מקבלות מענה".

בלשכת השר גלנט סירבו להתייחס לדיווח.

כזכור, שני החשודים במעורבות בהתפרעויות בחווארה נשלחו למעצר מנהלי בן ארבעה חודשים, רגע אחרי שבית המשפט שחרר אותם, יחד עם ששת החשודים הנוספים שנעצרו. אחד העצורים הוא נער בן 17 והשני בסוף שנות ה-20 לחייו. אחרי הפרסום, פעילי ימין הפגינו מול הבתים של בן גביר ושל יו"ר הציונות הדתית השר בצלאל סמוטריץ'.