בן כספית וינון מגל שוחחו היום (ראשון) בתוכניתם ב-103FM במשך שעתיים מלאות ויכוחים וחילוקי דעות הדדיים אודות התרסקות השקל, הרפורמה המשפטית ומחאות הענק שמתנהלות נגדה בימים אלה.

"מותר להשתמש ברימוני הלם": ח"כ סעדה מתייחס לתקרית בהפגנה
המפגין שאיבד את אוזנו: "מי שזרק עליי את הרימון הגיע מיחידה מחורבנת"

בפתח התוכנית, התייחסו השניים למחאות רחבות ההיקף שאירעו אתמול.

בן: "פעם ראשונה הייתי בהפגנה, זו הייתה ההפגנה הכי גדולה בתל אביב. בן גביר הפרובוקטור העלוב, אין דוכן שהוא לא הפך, הוא אנרכיסט על סטרואידים. כל מה שהממשלה המטורפת הזאת עושה הוא להחריב את הדמוקרטיה. המשילות מידרדרת, הטרור עולה, רק על זה הם הולכים. היום אני משוכנע יותר מאי פעם שננצח. הרפורמה כמו שהיא - לא תהיה. אתמול בהפגנה אחד המפגינים, יהודי מיליארדר, אוהד ישראל ומשקיע חשוב מאוד בספרייה הלאומית, הודיע שהוא מושך את תרומתו, 8.6 מיליארד הוצאו החודש מקרנות נאמנות, זה הופך את כל הממשלה הזו לסחבות. הם פשוט מתנקשים בישראל. אתה יכול להסית נגדי כמה שאתה רוצה ולהפוך את העסק הזה לפרויקט שלי. תסתכל על הבורסה והשקל, אלפי כלכלנים מסבירים לך".

בתגובה, השיב ינון: "איזה 200 אלף בתל אביב? במשטרה אמרו לי שהיו בכל הארץ 130 אלף. אתם קצת חיים בסרט, הרפורמה תעבור, רפורמה תהיה. המסע שלכם לזריעת הרס וחורבן בישראל מעיד רק עליכם. במשך ימים אתה מנסה להלך אימים, בזמן שלא הכל פה נורא. כמה בלבלת את המוח על דירוגי האשראי, אתה מקשקש בלי הכרה על דברים שאתה לא מבין בהם. זה אותו דבר לגבי מערכת המשפט, אתם סתם מקשקשים, אין שופט בעולם שיכול לפסול חוקים והוא לא נבחר על ידי נבחרי ציבור. אין פה שום הרס דמוקרטיה - זה שקר. אני שואל אנשים על מה הם מפגינים ואין להם מושג, הם סתם מבלבלים את המוח. אתה מחרחר כאוס כדי לפגוע במדינת ישראל".

המחאה נגד הרפורמה המשפטית (צילום: דוברות המשטרה)