סוף למשבר? חברת אל על הודיעה כי נמצא וגובש הצוות שיטיס את רה"מ נתניהו ואת רעייתו שרה לביקור ברומא ביום חמישי הקרוב. זאת, לאחר שלא נמצאו טייסים בחברה שהסכימו להתנדב להטסת רה"מ ורעייתו, ואחרי ששרת התחבורה מירי רגב החליטה לפתוח את המכרז לחברות נוספות - ישראייר וארקיע, והנחתה את מנכ"ל משרדה לבדוק ולקדם את הנושא. 

מנכ״לית אל על דינה בן טל גננסיה מסרה: ״חברת אל על היא חברה הנושאת את דגל ישראל בגאווה על כנף מטוסיה. אנו לא ניתן יד לחרמות משום סוג שהוא, בוודאי שלא כנגד ראש ממשלת ישראל. הטיסה מאויישת בהתאם לנהלי החברה ואיננו צופים בעיה באיוש. הטיסה תצא כסדרה במועד המתוכנן. זהו כבוד גדול עבורנו להטיס את ראש הממשלה לשליחות מדינית, כך עשינו תמיד וכך נעשה גם בעתיד".

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים<<<

כאמור, מוקדם יותר היום המכרז לטיסת ראש הממשלה לביקור באיטליה הסתיים בערפל, זאת בשל מחסור בטייסים כשירים בצי מטוסי בואינג 777, כך נמסר היום מאל-על. 

לדברי חברת אל-על, "אנו פועלים לאיוש טיסה זו וטיסות נוספות שטרם אוישו זאת בהתאם לנהלי החברה כפי שעשינו אין ספור פעמים בעבר. לאורך שנות קיומה של המדינה הטיסה חברת אל על את ראשי המדינה למשימות מדיניות חשובות והיא תוסיף לעשות כך גם בעתיד ככל שיידרש״.

נתניהו צפוי לצאת לאיטליה ולהיפגש עם ראש הממשלה החדשה ג'ורג'ה מלוני. כזכור, בתחילת החודש ערך נתניהו ביקור מדיני בן שלושה ימים בפריז, שבמהלכו נפגש עם הנשיא עמנואל מקרון.