המליאה אישרה הלילה את חוק החמץ בתום דיון סוער שארך שעות ארוכות וכלל לא מעט רגעים מפתיעים, משעשעים ומביכים, ובהם הקטע הזה, בו תועדה השרה מאי גולן כשהיא לועגת לח"כ מירב בן ארי ומכנה אותה "תרנגולת קרקרנית". 

חוק איסור הכנסת חמץ לבתי חולים בפסח אושר במליאת הכנסת בקריאה ראשונה

השרה מאי גולן לח"כ מירב בן ארי: "קוקוריקו, זה מה שאת, תרנגולת קרקרנית" (צילום: ערוץ הכנסת)

"מירב קוקוריקו בן ארי את מפריעה לי, הקירקורים שלך מאוד מפריעים", אמרה השרה גולן על הדוכן. "יום ולילה את מקרקרת, קרקרנית, קוקוריקו, מה עם הצ'קלקלה? הסגנון שלך הוא הנחות ביותר, הירוד ביותר. קוקוריקו, זה מה שאת, תרנגולת קרקרנית".

סגנית יו"ר הכנסת ח"כ יפעת שאשא-ביטון העירה לשרה: "את לא תדברי ככה". 

התקרית פרצה בזמן שגולן, שהיא שרה במשרד ראש הממשלה ללא תיק או סמכויות, עלתה לדוכן הנואמים במליאה ובעת שח"כ בן ארי קראה לעברה קריאות ביניים פנתה לעברה ואמרה: "את מפריעה לי, הקרקורים שלך מפריעים לי".

בן ארי כעסה על הדברים, נעמדה במקומה והשיבה: "את תדברי אליי יפה, לא תגידי לי שאני מקרקרת" והשרה גולן לא עצרה: "יום ולילה את מקרקרת. הסגנון שלך הוא הנחות והירוד ביותר, קוקוריקו, זה מה שאת, תרנגולת קרקרנית".

בן ארי הגיבה: "חצופה, מי את בכלל שתגידי לי קרקרנית. מה עשית? כלום, אפס עשית". הוויכוח בין השתיים התפתח לעימות קולני וח"כ יפעת שאשא ביטון שניהלה את הישיבה ניסתה לצנן את האווירה ואמרה לשרה גולן: "לא אאפשר את השיח הזה".