שר התקשורת שלמה קרעי תקף הערב (שני) את סרבני המילואים וכתב בפוסט שפרסם: "לסרבנים המחוצפים, נאמר את מאמר מרדכי לאסתר: 'רווח והצלה יעמוד ליהודים ממקום אחר ואת ובית אביך תאבדו'... עם ישראל יסתדר בלעדיכם ואתם תלכו לעזאזל".

הרמטכ"ל הזהיר את נתניהו וגלנט: "הסרבנות עלולה לפגוע בכשירות צה"ל"
אלוף במיל' על מחאת הטייסים: "המתנדבים שלנו לא ישרתו דיקטטורה"

בהמשך, העביר מסר לראש הממשלה בנימין נתניהו וכתב: 'ומרדכי לא יכרע ולא ישתחווה'- יש זמנים שבהם צריך לעמוד איתן כנגד ההגמוניה והשליטים בעיני עצמם. ואילו אנחנו, ניישם את המשך הפסוק: 'ומי יודע אם לעת כזאת הגעת למלכות' - נוע תנוע הרפורמה. לעת כזו הגענו למלכות".

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

דבריו של קרעי נכתבו לאחר שמוקדם יותר היום טען נשיא המדינה יצחק הרצוג כי יש מגעים מתקדמים מאחורי הקלעים וכן כי הצדדים קרובים מאוד להגיע להסכם מוסדר בנוגע לרפורמה במערכת המשפט. 

"התמונה כפי שהיא כרגע, מצד אחד - אנחנו קרובים מתמיד לאפשרות של מתווה מוסכם", הבהיר הרצוג, "יש הסכמות מאחורי הקלעים על רוב הדברים. הם הגיוניים והם סבירים. ומצד שני עכשיו זה תלוי במנהיגות הלאומית שלנו, בקואליציה ובאופוזיציה שיצליחו להתעלות לגודל הרגע שיבינו את האלטרנטיבה הנוראה שצופנת בחובה הסיטואציה מעבר לדלת ושישימו את המדינה ואת האזרחים מעל הכל. ויממשו את הרגע החוקתי המכונן הזה שאנחנו נמצאים בפניו ויכולים לממש אותו".