ח"כ אחמד טיבי שוחח הבוקר (שלישי) עם איתן כבל וברק סרי בתכניתם ב-103FM, והתיחס לדבריו במליאה מאמש, בהם תקף את ח"כ עידן רול לאחר שהאחרון צייץ בחשבון הטוויטר שלו כי טיבי אחראי לפירוקה של ממשלת השינוי. כזכור, טיבי כינה את עידן רול 'שקרן' ואף טען שמישהו 'עומד מאחורי הטענות של רול'. 

אחמד טיבי במתקפה על עידן רול: "יא קשקשן, יא שקרן, יא דוגמן"

"זו פעם שלישית שרול עושה אותו דבר, מישהו תדרך אותו, הפעיל אותו ושכח לעדכן אותו. הוא המשיך לשקר, אפילו מנהל הסיעה שלו נתן לו נתונים והוא אמר 'לא ידעתי'. הוא חזר על השקר אתמול, זה היה להשתין מהמקפצה", תקף טיבי בתחילת הריאיון. "לא היינו חברים בקואליציה, מי שפירק את הקואליציה הייתה הקואליציה מבפנים, כולם היו מהקואליציה. זה יותר קל לתקוף אותנו, אך זה מאוד מטופש. בלי המשותפת אז וחד"ש תע"ל היום, אף אחד לא יחזור לשלטון", כך לדבריו. 

עוד המשיך ואמר: "בכנסת אנחנו בפול גז נגד ההצעות האלה, גם בוועדות, גם במליאה, כולנו שם תמיד. נושא ההפגנות הוא מערכת המשפט, זה לא בראש סולם העדיפויות של החברה הערבית, אלא רצח, הריסת בתים, חווארה, כיבוש, דברים כאלה. למרות שמערכת המשפט לא נתנה סעד לערבים בדרך כלל, בעיקר לא בג"ץ. בסופו של דבר, המיעוט והמוחלשים ייפגעו. בתקופה האחרונה, איימן ואני עובדים בתיאום מלא. היו רגישויות בעבר, המצב שונה כיום".

בכל הנוגע לאיחוד של הרשימה המשותפת, אמר: "אני הראשון לפני הבחירות שקרא להקים מחדש ראת המפלגה, כולל רע"ם. דעתי לא התקבלה כי אני היחיד שחשב כך. למרות הדם הרע בין כולם, אני חושב שהמתכונת של המשותפת עם כל ארבע המפלגות היא הנוסחה הטובה ביותר". 

תגובת ח"כ עידן רול: "גם אלף חרוזים לא ישכיחו מהציבור את השותפות המלאה בין טיבי לביבי. אותה שותפות שהפילה את ממשלת השינוי והביאה על עם ישראל את הממשלה הרעה הזו".

סייעה בהכנת הכתבה: מיכל קדוש, 103FM