המצור הבא? אנשי המחאה נגד הרפורמה המשפטית מתכננים להגיע לנמל התעופה בן גוריון ביום חמישי בבוקר, טרם נסיעתם של ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה לאיטליה, לנוע ברכביהם בשדה התעופה ולהפגין נגד הזוג.

לידיעת לוין והרצוג: זו ההחלטה שנתניהו צריך לקבל בנוגע לרפורמה המשפטית | סקר

בנוסף מתכננים אנשי המחאה להגיע בשעות הערב של אותו יום לביתו של שר המשפטים יריב לוין במודיעין, ולהקיף באמצעות כמות גדולה של אנשים את כל אזור מגוריו. לפי התוכנית, המצור יחל בשעה 18:00 ויימשך עד חצות.

בהודעה שהפיץ מטה המאבק וקבוצות השיירות נכתב: "נתב"ג חמישי 9/3 10:30 בבוקר! הנאשם והמורשעת שמנסים לעשות הפיכה דיקטטורית שוב טסים לסוף שבוע על חשבוננו. אנחנו באים לנמל התעופה בן גוריון למחות בשם הדמוקרטיה: 'עיצרו את ההפיכה, או שנעצור את המדינה!'".

"בואו כולם לנתב"ג ביום חמישי בשעה 10:30 והצטרפו לאלפי כלי הרכב שינועו בתוך השדה בנסיעה איטית (אך מותרת בחוק).
הביאו ברכב הרבה אזרחים טובים שיניפו דגלי ישראל ויירדו להפגין בשדה התעופה. הצטיידו בשתיה ומזון והרבה נחישות. ישראל לא תהיה דיקטטורה, כי אנחנו נתנגד עד שננצח!", כתבו.

לסיום הוסיפו: "אנו מתנצלים מראש בפני הנוסעים האחרים ביום זה, שטיסתם עלולה להשתבש, ומציעים לעומדים לטוס להגיע הפעם לנתב"ג מוקדם מכפי שתכננו. מבקשים את סליחתם של מי שייקלעו לפקקים – בתקווה שיתעודדו מכך שפעולת ההתנגדות להפיכה המשטרית צלחה, והשדה בשיבוש עקב טיסת התענוגות של הזוג. הנהלת נתב"ג מיודעת".