ראש אגף לביקורים ולקשרי חוץ לשעבר במשרד ראש הממשלה, עדנה חלבני, שוחחה הבוקר (רביעי) עם ענת ודוידוב וגדעון אוקו ב-103FM ואמרה כי "הייתי מאוד קרובה לנתניהו, וכמו שבעבר באמת עבדנו מאוד יפה, הייתי נכנסת אליו בארבע עיניים ואומרת לו 'רה"מ תעזוב הכול, תתחיל לטפל במצב".

ד"ר בנימין ומיסטר נתניהו: רה"מ מופיע בתקופה הזו כל פעם בדמות אחרת | דעה

"אל תיסע עכשיו לרומא, היא תחכה, יש לך זמן, זה לא הנסיעה הכי חשובה, בשביל מה אתה צריך את כל הרעש, את כל המהומה מחר במדינה? למה זה טוב?' איפה יש יועץ אחד בלשכה שיגיד לו את האמת בפנים? למה לא לומר לו 'לא מתאים עכשיו ,המדינה בוערת'. אולי צריך לעשות שינויים, אבל הכול בהיגיון, בשכל ישר, בחוכמה. אתה איש חכם, תקשיב לרחשי העם. לפעמים בן אדם במקום כזה, עם כמה שהוא חכם, הוא סגור ונמצא בתוך החדר שלו", טענה. 

בהמשך, הוסיפה: "הייתי אומרת לו לעשות כך או אחרת והוא הקשיב לדבריי הרבה מאוד פעמים. אני רואה בלגן. הוא לא מנהל שום אירוע, מישהו מסביב מנהל את האירוע, גם לוין, גם אחרים, אני רואה הרבה דברים שלא ראיתי בעבר. יועצי אחיתופל שמסתובבים סביבו. שאדם אחד יגיד לו להפסיק ולקחת את העניינים בידיים. אסור לפחד. רעייתו יודעת בדיוק מי מספר לה סיפורים, מי מנסה להתחנף ומי אמיתי, היא אישה חכמה, והיא אהבה שיגידו לה את האמת גם אם היא לא נעימה באוזן". 

בסיום דבריה, תקפה את השר קרעי על דבריו כנגד מסרבי המילואים:  "אדון קרעי מתבטא כך, רה"מ צריך לקרוא לו, זו בושה למדינה שיש אדם שאומר לאנשים טובים לכו לעזאזל, מה זה? איך אתה מוציא מהפה שלך את המשפט הזה? לפטר אותו, להגיד לו 'תצא, תעוף לי מהעיניים, זה פשוט לא ייאמן'". 

סייעה בהכנת הכתבה: מיכל קדוש, 103fm