שבועיים לסיום מושב החורף בכנסת והמאמצים לסיים את חקיקת הרפורמה המשפטית לפני הפגרה גוברים. ח"כ בועז ביסמוט (הליכוד) שוחח הבוקר (רביעי) עם ענת דוידוב וניסים משעל ב-103FM והתייחס לדברים: "רובנו צריכים להיות מודאגים, הצבא, המודיעין והשב"כ חזקים, במעגלים של שקט, כדי לא לומר שלום, אנו יודעים לעיתים יודעים מפולגים לצערי, אך בעיתות משבר תמיד נהיה מאוד מאוחדים, לכן לא הייתי מציע לאויבינו להפתיע אותנו".

לפיד תוקף את לוין ורוטמן: "לא רואים בעיניים - אם לא יעצרו נגיע לכאוס"
אם האופוזיציה לא תיכנס למו"מ: רוטמן צפוי לאמץ חלק ממתווה אלבשן באופן חד-צדדי 

"מה שלפיד לא אמר אבל מאמין וחושב, הוא מאוד חושש מהבנות, כי הן יבואו לטרפד את התוכנית שלו. הוא ספג תבוסה קשה בבחירות והוא רואה הזדמנות לחזור לתחייה פוליטית. הוא לא חיכה לרפורמה כדי לעלות את הגשרים, צר לי, האופוזיציה לא רוצה בהידברות, אנחנו כן. אנחנו חברה דמוקרטית, היו בחירות, הליכוד לא זכתה ב-120 מנדטים, ויש רבים שלא מסכימים עם הקו שלנו אך הדמוקרטיה הכריעה בבחירות הללו. אנחנו מאוד קשובים, זה היופי בליכוד. לא רק שזה לא D9 אלא משאית מלט", הוסיף.

לדבריו, "אם הפלטפורמה של ועדת חוקה או מלאה לא מספקת אין בעיה, אנחנו מצדדים בהידברות. לא רק שאנחנו קשובים, אלא לכלל אזרחי ישראל. אנחנו מחפשים הבנות כי אנו קשובים לכלל העם, זו אחריות השלטון. הארכיון לא משקר, זה שהיום הם מנצלים את הרפורמה למטרות פוליטיות בחוסר אחריות, זה סיפור אחר, זה שעיווצתו את הרפורמה ומדברים סרה על ישראל בעולם, מספרים סיפורי אלף לילה ולילה על דיקטטורה, אלה דברים חמורים ביותר וההיסטוריה תשפוט".

בהמשך, תקף את ראש האופוזיציה יאיר לפיד וטען כי הוא אינו מעוניין להגיע להבנות. "הוא נהנה מהכאוס, והמחשבה שהוא כיהן כרה"מ גורמת לי לפחד. לחשוב שהוא הצליח להגיע למשרדה כל כך רמה, אדם כל כך לא אחראי, מפחיד לחשוב על זה. הרפורמה טובה, אנשים המציאו את אגדת הדיקטטורה, אם זו לא הרפורמה המתנגדים היו מתנגדים לכל דבר שנביא. תראו שאם אנחנו מוותרים על הרפורמה, זה יכול להיות על כל דבר אפשרי. היו בחירות בישראל, לא הייתה הפיכה, אנחנו פתוחים לפשרות". 

ברוב של 61 בעד ו-51 נגד, "חוק הנבצרות" עבר בקריאה ראשונה. צילום: ערוץ הכנסת

כמו כן, התייחס להוראת ראש הממשלה לשריו שלא להפגש עם גורמים בממשל האמריקאי עד אשר תתקיים פגישה בין נתניהו לביידן. "אני לא שר ולא תיכננתי לטוס לארה"ב, לא מכיר את הדבר הזה. באופן אישי לא שמעתי. שמח שראש הממשלה מקיים את פגישותיו באירופה. ביידן יזמין את נתניהו כפי שהוא צלצל לברך את נתניהו".

בסיום, אמר על הסנקציה שהוטלה על ח"כ יולי אדלשטיין בעקבות היעדרותו מההצבעה על הנבצרות וההתגברות כי " היסוד הראשון של כל קואליציה הוא משמעת קואליציונית. הליכוד פועלת כיחידה אחת, לא פועלים כאן כחברי כנסת בודדים".

סייעה בהכנת הכתבה: מיכל קדוש, 103FM