בן כספית וינון מגל התווכחו היום (רביעי) בפתח תכניתם על הנושאים הבוערים על סדר היום המדיני והפוליטי, בדגש על הרפורמה המשפטית ומחאות הענק שמתקיימות ברחבי המדינה בעקבותיה, וההפגנות נגד צעדי הממשלה. 

כספית טען בפתח השיחה: "כל מי שעבד תחת האיש הזה, נתניהו, חושב בסוף את אותו דבר. כל הרטמכ"לים, ראשי המוסד, השב"כ, אלופים, סגני אלופים, איך יכול להיות? יש שם בלי סוף אנשי ימין. גם המעטים שמזוהים ככאלה שכן נותנים להם כבוד, בארבע עיניים תשמע את האמת". 

ינון השיב לו: "איך יכול להיות שהגוש האמוני זוכה ב-64 מנדטים, ולמעלה בפסגה כולם חושבים אותו דבר, מה זה אומר עלינו כחברה". 

כספית: "זה לא ימין, אני מקריא לך כל יום את ענייני הימין שלכם. אתם ימין כמו שאני נורווגי. אתם לא ימין. ביבי לא ימין, אמוני כן. לרפורמה אין קשר לימין, הוא עושה את זה כדי לברוח מהמשפט". 

ינון תקף: "הוא דיקטטור שעושה את הדברים האלה כדי להיחלץ מענייניו האישיים או שהוא חלש שמוביל על ידי צעירים ממנו? תסביר לי שנייה, ביחד זה לא יילך". 

כספית: "עם כל הדאווין קיבלתם פחות ממחצית הקולות הכשרים. נתניהו מסביר בקולו שהוא לא הולך עם D9 אלא מקים מסגרת בה יהיה דיון. הוא שיקר". 

ינון: "זה הזכיר לי שאתה אומר שהוא הולך עם הקיצוניים. אתם לא מבינים איך העולם עובד? מה חשבתם שיקרה שאתם מחרימים אותו 5 מערכות בחירות? בסוף הציבור הבין שהציבור הכריע, בזבזתם לנו 15 מיליארד שקל על חמש מערכות בחירות". 

כספית מחה: "מי שגרר את המדינה לחמש מערכות בחירות לא היינו אנחנו אלא נתניהו בנימין. אני חושב שצריך לנסות את ממשלת הימין על מלא, אני חושב שזה יוביל לאסון אך אם לא אודה בטעותי. מה שנתניהו עושה לא קשור למשילות או לימין ושמאל, חבל שאי אפשר לספר איזו תבוסתנות הוא מגלה בימים האחרונים כי הוא תחת צנזורה. אין לי ערעור על תוצאות הבחירות אלא על כך שהוא מפרק את הדמוקרטיה. לא תהיה פה מדינה אחרי זה". 

כספית המשיך והתייחס לדבריו של ח"כ דודי אמסלם: "אמסלם כבר ישב בחדרי חקירות, עכשיו הוא נוקם בכל העולם. הוא לא מכיר את הביוגרפיה שלו ודורש לחקור. אם להב 344 פושעים על פי נתניהו וברק הוא פושע, מי יעצור את ברק?"

ינון: "אני רוצה להקריא לך משהו. אחד זה מישהו שהיה איתי בצבא, אחרי השיחה שהייתה לי עם ננה. בעיניי זה הטקסט הכי אינטילגנטי שקראתי על המחאה, הוא מפגין בקפלן מדי שבת. הוא כתב: 'השמאל אימץ שפה של סוף העולם'". 

כספית: "היה נורא משעמם, אני חייב להגיד לך. הניסיונות לתקן את המערכת בהדרגה לא עבדו בעבר".