ראש הממשלה בנימין נתניהו דחה את מתווה הנשיא הרצוג לפשרה ברפורמה במערכת המשפט ותקף היום (חמישי) במהלך ביקורו בברלין וטען כי מדובר ב"הזדמנות גדולה שהוחמצה". לדבריו, "זה לא מתווה העם ואני לא בטוח שזה מתווה חצי עם".

ללא רוב לקואליציה בוועדה לבחירת שופטים: מתווה הרצוג המלא
ראשי האופוזיציה קיבלו את מתווה הנשיא: "לא מושלם - אבל פשרה הוגנת"

עם זאת, בסקר של חדשות 13 ופרופ' קמיל פוקס עלה כי 39% מציבור הנשאלים אמר כי הוא בעד המתווה. 29% התנגדו, 32% השיבו שהם אינם יודעים. עם זאת, 47% מהנשאלים בקרב מצביעי הליכוד השיבו כי הם מתנגדים מול 27% שהביעו תמיכה. 

בנוסף, כמעט שוויון בקרב המצביעים בשאלה האם המתווה הגון או מוטה - 33% השיבו שהוא מוטה לאופוזיציה בעוד 32% השיבו שהוא הגון. רק שבעה אחוזים השיבו שהוא מוטה לקואליציה. כמו כן, 46% השיבו כי נתניהו צריך לקבל את המתווה, אולם המגמה הפוכה בקרב ציבור מצבעי הליכוד, משם עולה כי 46% סבורים שנתניהו היה צריך לדחות את ההצעה. 

בשאלה נוספת שנשאלה, 58 אחוזים השיבו כי הם חושבים שמלחמת אחים או התנגשות אלימה היא תרחיש אפשרי. 31% התנגדו, 11% השיבו כי הם לא יודעים. 

סקר מנדטים: 58 מנדטים לקואליציה הנוכחית, רע"מ עוקפת את חד"ש-תע"ל

בתוך כך, בסקר מנדטים שנערך בערוץ עלה כי אילו הבחירות היו נערכות היום, הליכוד בראשות נתניהו היה מקבל 28 מנדטים, לפיד ויש עתיד עם מנדט אחד פחות. המחנה הממלכתי והציונות הדתית עם 13 מנדטים, ש"ס עם 10 ויהדות התורה עם שבעה מנדטים.

עוד עלה כי ישראל ביתנו ורע"מ היו מקבלות שישה מנדטים והעבודה וחד"ש-תע"ל עם חמישה. בדומה לתוצאות הבחירות האחרונות, גם הפעם בל"ד ומרצ מתחת לאחוז החסימה. בשל כך, בתמונת המנדטים מסתמן כי ממשלת נתניהו הייתה יורדת ל-58 מנדטים, האופוזיציה עם 57.