בשבוע ה-11 ברציפות: המחאה נגד הרפורמה במערכת המשפט נמשכת היום (שבת) בכ-120 נקודות ברחבי הארץ ובמרכזן ההפגנה השבועית ברחוב קפלן בתל אביב. בשעה 18:00 תחל צעדת הארגונים שתצא השבוע מכיכר דיזנגוף, כשלצד הצעדה ייערך מיצג מיוחד של יוצאי יחידות מיוחדות של צה"ל. מוקדים מרכזיים נוספים יהיו בחיפה, ירושלים, כפר סבא, אשדוד, באר שבע ועוד. 

עשרות בהפגנה נגד בן גביר: חשוד שהשליך אבנים על מפגינים נעצר

אירועי המחאה התחילו היום מוקדם מהרגיל כאשר עשרות מפגינים הגיעו לכפר אוריה להפגין נגד השר איתמר בן גביר שנפש שם בצימר. במהלך ההפגנה פרצו עימותים בין תושבי המקום למפגינים, חשוד אחד נעצר לאחר שהשליך אבנים על המפגינים ושניים עוכבו לתחנת המשטרה. 

בין הדוברים בהפגנה בקפלן: נגיד בנק ישראל לשעבר, יעקב פרנקל וגיא רולניק העורך-המייסד של TheMarker. פעילי המחאות: עו"ד בת אל וולנטיין בלאיש חובלת ורס"ן במילואים, פסית שיח מקבוצת המחאה "דתיים. ציונים. דמוקרטים", ואיל נוה ממובילי מחאת המילואמניקים. את ההפגנה תפתח בשירת התקווה אליענה חיוט, תלמידה בת 13 מעמוקה שהופעתה בוטלה בגלל נוכחות של חרדי בקהל. 

ממובילי "ההתנגדות לדיקטטורה" נמסר: "בשבוע הבא ממשלת ישראל מתכוונת להעביר את חוקי הדיקטטורה והכפייה הדתית. למולם יתייצבו כקיר ברזל מאות אלפים ברחבי הארץ שיתנו גב לבג״צ וראשי המערכות לבלום את ההפיכה המשטרית. כל אזרח ואזרחית חייבים לצאת ולנקוט עמדה ברגעים הגורליים של מדינת ישראל. יחד, מאות אלפים נציל את הדמוקרטיה הישראלית".

ההפגנות הערב יכללו גם מיצג זיכרון ומחאה נגד אלימות כלפי נשים בעקבות רצח דריה לייטל ז״ל, אימא לשלוש בנות קטנות מחיפה שנרצחה על-ידי בן זוגה בחניקה ומכות פטיש, בזמן שהבנות ישנו בחדריהן. זאת במטרה להפעיל לחץ על הקואליציה והממשלה להעביר את חוק האיזוק האלקטרוני שיציל חיים של נשים מאוימות. 

אירוע הדלקת נרות נשמה בתל אביב ותהלוכת זיכרון יתקיים בשעה 18:00 בכיכר הבימה ומשם צעדת נשים גדולה להפגנה המרכזית בקפלןבחיפה, שם התגוררה דריה ז"ל, תיערך הדלקת נרות בשעה 17:30 לאורך שדרות מוריה. 

מבונות אלטרנטיבה נמסר: "על פי הפרסומים, הוצא צו הרחקה נגד בן זוגה של דריה ז"ל. הוא פשוט פג תוקף. אז הוא חזר לגור עם דריה. היא התלוננה. זה לא עזר לה. הממשלה דוחה את קידומו של חוק איזוק אלקטרוני לגבר אלים שהוגדר כמסוכן, שעבר בקריאה ראשונה. בן-גביר רוצה להפעיל את החוק רק על גבר שצבר כבר שתי הרשעות. למתעלל בנשים יש הזדמנות שלישית!

"ביום ראשון הזדמנות אחרונה לפני שבן גביר והממשלה דוחים את החוק מציל החיים הזה בעוד חצי שנה - הצטרפו אלינו בקריאה- העבירו את החוק ועכשיו! אנחנו לא נשתוק! אנחנו מציבות קו אדום!בשבת נדליק נרות נשמה בחיפה, תל אביב וברחבי ישראל לזכרה של דריה לייטל ז״ל, הציבור מוזמן להדליק נרות במוקדי ההפגנות".

חסימות כבישים בתל אביב

החל מהשעה 17:00 הרחובות הבאים יחסמו לתנועת כלי רכב:
רחוב קפלן מרחוב אבן גבירול עד דרך מנחם בגין לשני הכיוונים.
צומת קפלן דרך מנחם בגין לצפון ולדרום (התנועה תופנה לשיקועים)
רמפות גשר השלום יהיו סגורים לצפון ולדרום (לא תהיה אפשרות לרדת לכביש 20)
יגאל אלון - השלום למערב
 יגאל אלון - תוצרת הארץ( הפניית הרכבים לתוצרת הארץ)
השלום - תוצרת הארץ ( הפניית הרכבים למזרח)
השלום - עליית הנוער למזרח
יגאל אלון - השלום לדרום
יגאל אלון- יצחק שדה לצפון
יצחק שדה המסגר לצפון
בן אביגדור- מניעת יציאה למסגר

הרחובות שעל יגאל אלון: עמינדב, קרמניצקי, תובל, ויקי שירן והיציאה מתחנת הדלק - הוצאה מרחוב הסוללים. עקב החסימות הצפויות ייתכנו עומסי תנועה גדולים ברחבי המחוז. יש להישמע להוראות השוטרים המוצבים בחסימות ולהשתמש בדרכים חלופיות

חסימות כבישים בחיפה

בחיפה תיערך תהלוכה ממרכז הכרמל למחאה בצומת מרכז חורב החל מהשעה 16:00. משטרת ישראל ערוכה עם עשרות שוטרים לשמירת הסדר הציבורי והכוונת התנועה. יבוצעו שינויים בהסדרי התנועה והתנועה תופנה לצירים חלופיים, בנוסף התחבורה הציבורית תופנה לדרכים חלופיות ועל שינויים אלו מומלץ להתעדכן באתרי האינטרנט השונים. 

הסדרי תנועה לתהלוכה ממרכז הכרמל לחורב:
- החל מהשעה 17.00 לא תתאפשר תנועת כלי רכב על שד הנשיא מצומת הביכורים לכיוון מרכז חורב והתנועה תופנה לדרך פרויד, צומת פיק״א / חורב והתנועה תופנה למרכז הכרמל. 
- בתוך כך יחסמו לתנועה שד הנשיא / מוריה בקטע שבין הביכורים / וולפסון / צפרירים, ובהמשך שד מוריה מצומת צפרירים עד מרכז חורב והרחובות הסמוכים.
- צירי התנועה יפתחו בהדרגה עם התקדמות התהלוכה.
- התחבורה הציבורית תופנה לדרכים חלופיות ועל שינויים אלו מומלץ להתעדכן באתרי האינטרנט השונים.

חסימות צמתים למחאה בצומת חורב:
צומת פיק״א / חורב / גת
צומת פיק״א  / הדסה לכיוון מרכז חורב
צומת פיק״א  / הראל לכיוון מרכז חורב 
צומת רחוב חורב  / פרויד לכיוון מרכז חורב 
צומת דישראלי / חורב לכיוון מרכז חורב
צומת מאפו / מוריה לכיוון מרכז חורב
התנועה מכיכר ספר לכיוון מרכז חורב תתאפשר עד לצומת מאפו לבאים לכיוון בי״ח כרמל ולא ניתן יהיה להמשיך לכיוון צומת חורב.