ראשי הקואליציה צפויים להתכנס הערב (ראשון) לישיבה השבועית, במהלכה הם צפויים לדון בשינויים סביב הסעיפים המרכזיים של הרפורמה המשפטית.  בישיבה יוחלט גם אם מעבר לשינוי זה יקודמו סעיפים נוספים עוד במושב הנוכחי של הכנסת. שר המשפטים יריב לוין שישב שבעה על מות אביו צפוי להשתתף בישיבה.

שר התפוצות והשר לשוויון חברתי, עמיחי שיקלי, טען הבוקר (ראשון) בגלי צה"ל כי תוצג רפורמה מרוככת והיא זו שתקודם. "עכשיו אנחנו צריכים לרכך את הרפורמה באופן חד צדדי. תוצג רפורמה מרוככת והיא זו שתקודם. יכול להיות שיהיו שינויים בלוחות הזמנים - לשם אנחנו הולכים", אמר.

לוין, הרצוג או אלבשן? ההבדלים בין המתווים לשינויים במערכת המשפט
אדלשטיין על סערת ההיעדרות: "אני רוצה להצביע כשאני יודע שהחוק לא עושה נזק"

כזכור, ביום חמישי האחרון אמר ח"כ דוד ביטן בכאן רשת ב' כי הסיכויים לפשרה קלושים, אולם הקואליציה עשויה לרכך את הרפורמה באופן חד-צדדי. "נתניהו רוצה פשרה, אבל המתווה של הנשיא זה לא דבר שהוא יכול להסכים לו, אני לא יודע אם יש ליכודניק שיכול להסכים למתווה. אני מצפה מלוין ומרוטמן שייקחו אתנחתא וישבו איתנו. לוין צריך לראות מה קורה במדינה, אנחנו אחראים לניהול שלה", טען.

עם זאת, הקואליציה תמשיך היום לדון בשני סעיפים מרכזיים ברפורמה, ותכין אותם לקריאה שנייה ושלישית במליאה. ועדת החוקה, בראשות חבר הכנסת שמחה רוטמן, תמשיך לדון ב"הצעת חוק-יסוד: השפיטה (תיקון מס' 3)", שבו לגב"ץ לא תהיה אפשרות לדון בתוקפם של חוקי יסוד, ותכין אותה לקריאה שנייה ושלישית במליאה.

כמו כן, הוועדה גם תדון בסעיף המשמעותי ביותר ברפורמה המשפטית של השר יריב לוין, כאשר תכין לקריאה שנייה ושלישית את הצעת החוק לשינוי הרכב הוועדה לבחירת שופטים.