בן כספית וינון מגל דנו הבוקר (ראשון) בפתח תוכניתם ב-103FM בהמשך חקיקת הרפורמה במערכת המשפט. בפתח הדברים, תהה מגל: "מה, לא יהיו בחירות במדינת ישראל? לא תהיה כנסת? לא יהיה בית משפט? השופטים יפוטרו אם הם יחליטו לא טוב? אין עצמאות לבית המשפט? אין עצמאות לכנסת? אין ממשלה? נדב ארגמן מבלבל את המוח על דיקטטורה".

"באופן חד צדדי": שר מהליכוד טוען - אלו הצעדים הבאים ברפורמה המשפטית

"אם ועידת ז'נבה עושים ריטוויט לנדב ארגמן, מה זה אומר על הדברים שלו? כשהוא מדבר על ראשי הקואליציה של הימין שהוא לא סומך עליהם, מה זה אומר עליו? כשאתה אומר 'המטורפים האלה יחליטו לנו איזה שופטים יהיו', אתה מבין שככה עובדות דמוקרטיות בעולם? אתם אומרים 'דיקטטורה' כי אתם רוצים לעשות דיקטטורה", אמר.

לדבריו, "הוויכוח הוכרע, נכון, ניצחנו את הוויכוח. מה אתם חושבים? שאתם תאיימו עלינו עם לוחמי המ"מ שלכם שלא יבואו? רובם אגב בכלל כבר לא עושים מילואים. מה אתם חושבים לעצמכם? מי אתם בכלל שתילחמו בדמוקרטיה? מי אתה בן כספית שתחרחר פה מלחמה? מי אתם, סוכני כאוס שכמותכם שתהרסו את המדינה הזאת? אתם מדברים על דיקטטורה כי אתם רוצים לעשות דיקטטורה כי אין לכם שום סיכוי אחר לשלוט".

בתגובה, השיב כספית: "נדב ארגמן, ברוך הבא, אתה עכשיו שמאלני. עמוס גלעד שמאלני, גדי איזנקוט שמאלני, זאב שניר... אגב, כולם מינויים של נתניהו, הוא רק ממנה שמאלנים האיש הזה. אם הרפורמה המטורללת, המתועבת והמטונפת הזו שמטרתה היחידה זה למלט את נתניהו מאימת הדין ולהחזיר את דרעי למקום הפשע, לא הייתה באה לעולם - לא היה מפגין אחד, אפילו אחד, וההפגנות היום הן הרבה יותר... התקלה האסטרטגית שלכם זה שאתם מפספסים את האירוע, פשוט מפספסים אותו".

"עכשיו, אני רק מזכיר לך, מפרסם עכשיו דורון קדוש בגל"צ, הלילה צה"ל לא ביצע שום מעצר ביו"ש, כולל אי תגובה על רקטה, כל זה כדי לצאת לוועידה בינלאומית בתוך גל הטרור, בממשלת הימין על מלא שלנו. זו ממשלה של שמאלנים, זו ממשלה שאף אחד בעולם לא מוכן לגעת במקל... סמוטריץ' פוגש בוושינגטון את עצמו, נתניהו לא מקבל הזמנה... כופה את עצמו על מנהיגים אומללים באירופה", הוסיף.