השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, השיב היום (ראשון) לביקורת סביב אי-קידום הצעת החוק לפיקוח אלקטרוני על גברים אלימים ואמר לפני ישיבת הממשלה כי "חבל שיש מי שמנצל רצח של אישה לקמפיין. חוק האיזוק לא היה עוזר לדריה ז"ל ולא היה מונע את הרצח".

למרות דרישתו של השר בן גביר: ועדת השרים תדון בהצעת החוק לאיזוק אלקטרוני

"שומע כל מיני קולות מהאופוזיציה שלא העבירו אותו. אני מתכוון להעביר חוק שיפגע באותם חלאות, חוק שיביא דיוק מקסימלי. עושים הכל שנשים לא יפגעו. לא רוצה שבגלל תלונות שווא ישימו אזיקים לגברים", הוסיף.

בתגובה לדבריו, תקפה ח"כ מירב בן ארי וטענה כי "אנחנו היינו שנה בממשלה והצוותים של משרדי משפטים ובט"פ עבדו יומם וליל והביאו חוק מצוין.כל גורמי המקצוע תמכו, מתוקצב ומוכן להציל חיים. אם לא גורמי החושך של הציונות הדתית הוא היה עובר אצלנו. לא היה לנו רוב אז התחננו וקיבלנו קריאה ראשונה בלבד. אתה רוצה להביא חוק משלך רק כדי לתקוע את החוק הקיים. אין לך מושג בנושא, אפילו לפגישה העלק מקצועית במשרד שלך, הבאת חמש ארגוני נשים וחמש ארגוני גברים, כאילו שיש סימטריה באלימות נגד נשים".

"אם היית מקשיב לגורמי מקצוע במשרד ולנשים שחייהם הפכו לסיוט, החוק היה עובר, אבל אתה חובבן וגרוע. והשיא. איך אתה לא מתבייש לדבר על התוכנית הסודית של הרשות להגנת עדים להוציא מהארץ נשים מאויימות? זה כסף קואליציוני שלי שעבר לרשות והתוכנית היא של המשרד ותומר לוטן. לא העזתי לומר מילה, בגלל הסודיות אבל אתה חשפת אותה. לא צריך אותך, התכנית קיימת. שתי נשים כבר בחול, שום דבר לא בזכותך".