בן כספית וינון מגל שבו היום (שני) לאולפן בתוכניתם ב-103FM. ינון ביקש לפתוח בשבחים לדויד שטרן שנסע אתמול ליישוב איתמר דרך חווארה עם משפחתו, הותקף על ידי מחבל, פתח בירי ונטרל אותו, זאת כשהוא נפצע קשה.

על רקע מתווה רוטמן: ועדת החוקה דנה בקידום הרפורמה
האופוזיציה נגד מתווה רוטמן: "זו אחיזת עיניים, הם חושבים שאנחנו מטומטמים"

ינון: "נפלתם על הדויד הלא נכון. איזה תותח, ההוא יורה עליו, ההוא מתפעל אקדח, חובש את עצמו. משהו מדהים. הוא היה במארינס. דויד יצאת תותח עולם. כל הכבוד. אין לו פגיעת ראש, לא יאמן איזה איש. יישר כח גדול לכל מה שהוא עשה למען עם ישראל".

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

בן ביקש בהמשך לעסוק בנושאים הפוליטיים ועל הפשרה שניסה להגיע אליה יו"ר ועדת חוקה ח"כ שמחה רוטמן, שזכה לביקורת צוננת מצידם של חבריו לקואליציה: "תשכחו מזה, צחוק מהעבודה וגיחוך. אפילו לא מצחיק הרוטמניה הזאת. גם כתבתי על זה מאמר הבוקר שנקרא 'תשכחו מזה'".

ינון: "אני חושב שזה הרע במיעוטו, הגיעו להישגים, זה המקסימום שהיה ניתן לעשות, לבחור נשיא, לבחור שני שופטים. אני אומר שזה בסדר, זה יפה. אני חושב שהצליחו להשיג מה שהצליחו, מאחל בהצלחה. מבין את הלחצים, מבין את הקשיים, אי אפשר לעשות הכול".

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים<<<

בן: "אני שואל אותך את השאלה הבאה, נסה להיות כן, מה אתה היית עושה לי הבוקר, ושופרות הרעל עם המגפונים היו עושים ללפיד ובנט, אם בעיצומו של גל טרור הממשלה הייתה הולכת לשתי ועידות, עם מצרים ירדנים ואמריקאים, כשבשתי הוועידות האלה יש פיגוע בחווארה ומתברר שהם גם מעבירים מיליונים כשוחד עבור הרמדאן ודלק מוזל".

ינון: "אתה סופר אתה מספר המחבלים שהממשלה הזאת הורגת ביהודה ושומרון? שמעת על החיסול שהיה בדמשק אתמול בלילה? אתה מקבל עדכונים מדי פעם? או שזה לא נחשב בעינייך חיסול בדמשק למשהו שמשקיעים בו ושמים עליו את הדעת וכל מיני דברים כאלה. והגופות שנערמות בג'נין זה לא משהו שאתה סופר. לא הבנתי מה האירוע. אתה חושב שלא נלחמים בטרור? אתה חושב שלא עושים? לא הבנתי איפה הטענה?"

בן: "מכיוון שהממשלה הקודמת נלחמה בטרור באותה עוצמה אם לא יותר, כי היה לה מבצע מדהים בעזה והיא תקפה לא רק בסוריה פעמיים בשבוע אלא גם בתוך טהרן ומבצע שובר גלים התחיל והיה רובו בממשלה הקודמת עם מאות מחבלים הרוגים. אני אבקש שיעשו לי טבלה השוואתית יום יום כמה הרוגים. זה לא עניין אתכם, לחרף ולגדף את השרים ואת גנץ ואת בנט ואת לפיד, ולקרוא להם 'האחים המוסלמים'"

ינון: " זה לא מעניין בן, יש פה דברים יותר מעניינים עם כל הכבוד. בוא, לא יושבים פה עכשיו האחים המוסלמים, אנשים שבעד לחסל את מדינת ישראל, אנשים שתומכים באויבנו. עשיתם אירוע, עשיתם את הפדיחה שלכם, בואו נתקדם, יאללה, לא צריך להזכיר את זה כל יום. מתקדמים, נלחמים בטרור, מקימים מאחזים, מכשירים מאחזים, עושים בנייה יהודית בשטחי יהודה ושומרון, מחסלים בסוריה, עושים דברים ברוך השם הכל טוב, בוא נתקדם".

סייעה בהכנת הכתבה: נויה חסון 103FM