בן כספית וינון מגל התייחסו הבוקר (שני) בתוכניתם ב-103FM, למחלוקת שבין השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר ליועמ"שית, בנושא סמכויותיו של השר. "לא נותנים לשר המשטרה להתערב בעבודת המשטרה, אז מה רוצים מאוחנה בסיפור מירון? אם השר לא אחראי הוא יכול לשבת אחורה בכיסא להתרווח, ושהמשטרה תיקח את האחריות", טען מגל.

בן גביר נגד בג"ץ: "מבחינת השופט עמית וחבריו - רה"מ ושריו הם עציצים"
החלטה דרמטית: בג"ץ אסר על בן גביר להתערב בניהול פעולות המשטרה

כספית השיב: "עדיין לא רוצים ממנו במירון כלום, הוועדה לא פרסמה את מסקנותיה. בעיקרון לשר יש אחריות מיניסטריאליות. את ההחלטות הגדולות במירון המשטרה לא קיבלה, היא תפעלה את האירוע. את ההחלטות לפתוח את האתר מלא מלא קיבלו השרים, מזכיר לך שהייתה אז קורונה, זו הייתה אחריות מיניסטריאלית". 

מגל טען: "השאלה היא איזה תוכן אתה יוצק לאחריות, אם יש לך אחריות אתה צריך לדאוג שהאחריות תבוצע. אתה צריך שיהיה לך את הכלים כמו שהגדרת התוויית מדיניות, אם הדברים היו פדיחות אז יש לך אחריות לפדיחה, אם אומרים לך שאתה לא יכול לבדוק ולהנחות את הצוותים בשטח מה לעשות אז זו סתם אחריות מיניסטריאלית?".

לקראת סיום, בן כספית התייחס לנאומו של ראש הממשלה בנימין נתניהו בו נראה כי ידיו רועדות, ופנה לינון: "תבקש מהם שמה, אתה מחובר, הוא ראש ממשלת ישראל, הידיים שלו רעדו כעלה נידף. אנחנו רוצים לדעת מה מצבו הבריאותי, גם נסראללה רואה את זה. האם יש לו פרקינסון, מה הסיפור הזה, אתה יודע שהוא אמור לתת דו"ח רפואי שקוף? צריך לדעת מה מצבו הבריאותי של ראש הממשלה". מגל השיב בתקיפות: "בן אתה לא ראוי לתגובה".

סייעה בהכנת הכתבה: נויה חסון 103fm.