שדרני 103FM בן כספית וינון מגל שוחחו היום (שלישי) כהרגלם בקודש על כל המתרחש בזירה המדינית והפוליטית, על רקע "ריכוך" מתווה הרפורמה המשפטית.

בפתח הדברים, התייחס כספית להתנהלות בכירי הליכוד בימים האחרונים: "לראות את שר המשפטים כורת ברית עם משפחת פשע, בעל הבית ישב בכלא ארבע פעמים, ואז גילינו שהשר שלמה קרעי רוכב איתו על קטנוע. אלה האנשים שאומרים לנו תסמכו עלינו. כל רגע מתברר חוק חדש. אנחנו בתוך הפיכה, זה שבט שבא עם כידונים. נחכה ונראה לאן זה יוביל אותנו". 

עוד אמר כספית, כי "חברות ההייטק, ביוזמת מדינות אירופאיות רבות, זה באמת פרסום שלי, ואני מציע לך לשמוע את הריאיון עם בכיר הייטק שמספר מה קורה", הוסיף. "יש כבר נהירה החוצה כי משקיעים בינלאומיים מחפשים יציבות. אז המדינות האירופאיות מתחילות לריב עלינו מעל הפגר המתהווה. מלאכי החבלה לא יירגעו עד שהכל יקרוס. יש אובדן שליטה באירוע, אין חיל בלי שהדבר הזה מתפשט כאש בשדה קוצים".

בתגובה אמר מגל: "למה לא לייצר תבהלה, ולקחו לנו את הדמוקרטיה. מי שישמע, זה באמת קץ הדמוקרטיה, משהו נורא קורה לנו. כמה חירטוטים, כמה שטויות, כמה הבלים, כל בוקר. תגידו שאתם לא רוצים את הממשלה, אתם בשטנה לנתניהו למשך שנים, הפגנתם על הגשרים לפני הרפורמה. קיבלו קריאת השכמה, לא יכול להיות שיהיו פה שני צבאות. צריך היה להדיח את הראשונים שבצבצו עם הסרבנות, ועכשיו רואים שאין לזה מחיר. זו כמובן בושה וחרפה. בביטחון ישראל אתם משחקים, בקיום שלנו. לא ייאמן איזה חוסר אחריות".

"אל תעבדו עלינו", ביקש. "עכשיו בג"ץ, אין לו סמכות לפסול חוק יסוד. עשינו ריכוך, ואת המינימום שאפשר לעשות. זה יעבור ותשקוט הארץ. מותר לעשות שינויים. לא ראיתי שכל כך הזדעקתם בהתנתקות. אנחנו האמא האמיתית שלא מוכנה לחתוך את התינוק, אתם מוכנים לחתוך את מדינת ישראל כלכלית וביטחונית. אני מניח שבימים הקרובים יהיו סקרים, רוב הציבור תומך בריכוך". 

סייעה בהכנת הכתבה: מיכל קדוש, 103fm