בן כספית וינון מגל פתחו היום (רביעי) את תוכניתם ב-103FM, והתייחסו לדברים הבוערים שעל סדר היום, וביניהם המצב הפוליטי המתוח  בארץ והמחאות סביב הרפורמה המשפטית.

"נותנים עוד כוח לאופוזיציה": שר המשפטים לשעבר מחזק את הצעת רוטמן
"ראש הממשלה נוטרל": השר לשעבר בביקורת על היועמ"שית

כספית שאל את מגל: "מה עם השלום עם סעודיה? מתי מפנים את ח'אן אל־אחמר? מישהו שואל אותי מתי בפעם האחרונה פגשת את ביבי. איך אתה מרגיש עם שלטי החוצות בתל אביב ועם התמונה שלך בענק? מה קורה עם הכסף שאספת לנתניהו? למה אתה לא מסתובב עם כיפה?". 

"אני לא מבין איך זה הגיע רק עכשיו", השיב מגל לשאלה האחרונה, "כשאשתי גיתית ראתה את זה, היא התחילה לבכות כי היא נזכרה מה עשו לי לפני שמונה שנים, רצו להרוג אותי וכעוף החול צצתי וחזרתי עם חרב. יש בזה מן הצדק ההיסטורי. לגבי הכסף, הוא מחכה לוועדה של חוק התרומות. להסתובב עם כיפה זה הופך אותך להיות מזוהה, אני במסווה ומסתובב עם כיפה ביום שבת". 

לאחר מכן מגל שאל את כספית: "למה אתה לא נותן למאזינים מהימין לענות? כמה אתה שוקל? מתי קיבלה את ההודעה האחרונה מאהוד ברק? האם אתה קורא להשהות את ההפגנות בטקסים הלאומיים? אם היית הולך לאי בודד, ינון או חיים רמון?". על כך השיב כספית: "רמון אוהד הפועל אז יש לו יתרון, קשה לבחור".

סייעה בהכנת הכתבה: מיכל קדוש, 103FM