שר החקלאות אבי דיכטר נפגע היום (חמישי) בראשו ממוט דגל ישראל של מוחה שהפגינה יחד עם מפגינים נוספים באיירפורט סיטי, סמוך למרכז האירועים The Avenue, המקום בו התקיים הכנס אליו הגיע דיכטר. שלושה מפגינים נעצרו במקום, בהם הצעירה נושאת הדגל, וכן מפגין שניסה לחסום את הכניסה לאולם, ומפגין נוסף שבעט ברכב מפמליית השר - תוך שהוא נושך את אחד ממאבטחיו.

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיב לאירוע: "אני מגנה בכל תוקף את תקיפתו של השר אבי דיכטר בידי פעילת שמאל ודורש מראשי האופוזיציה להפסיק מייד את האנרכיה, האלימות וההסתה כלפי נבחרי ציבור. אני דורש מהמשטרה והפרקליטות לפעול מיד ובתקיפות נגד כל מי שמרים את ידו על נבחרי ציבור — לפני שיהיה מאוחר מדי".

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר הגיב לאירוע: "מגנה בתוקף את האלימות המזעזעת נגד השר אבי דיכטר על ידי מפגינה אנרכיסטית. זה המשך של חציית כל הקווים האדומים ואיבוד כל גבול באירועי האלימות בחודשים האחרונים. מברך את המשטרה על מעצרה ומצפה שהיא תעצור את כל המסיתים והממרידים. האלימות הזו יכולה להוביל לרצח פוליטי, כפי שכבר הזהרתי לפני מספר שבועות ואסור לנו בשום אופן לקבל אלימות מכל סוג שהוא".

כיצד הלוחם האמיץ אבי דיכטר כשל בקרב החשוב ביותר? | בן כספית

יושב-ראש הכנסת אמיר אוחנה מסר בתגובה: ״השר וחבר הכנסת אבי דיכטר, ראש שירות הביטחון הכללי בזמן האינתיפאדה השניה, הותקף הבוקר באמצעות דגל המדינה שכל חייו פעל ופועל כדי להגן עליה. אני מצפה מכל נבחרי הציבור באשר הם לגנות את האירוע ולהרגיע את הרוחות - למען המדינה כולה״.

הסרטון בכתבה פורסם לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים. מערכת האתר מכבדת זכויות יוצרים ומשקיעה מאמצים באיתור בעלי זכויות יוצרים לצורך שימוש בחומרים המופיעים באתר.  אם לדעתכם נפגעה זכותכם כבעלי זכויות יוצרים בחומר המופיע באתר זה, הנכם מתבקשים לפנות באמצעות דואר אלקטרוני לכתובת : [email protected]