לקראת השבוע האחרון של כנס החורף, אישרה ועדת הכנסת את בקשת יו"ר הכנסת אמיר אוחנה להוסיף עוד ימי מליאה ולשנות את זמני הדיון - וזאת במטרה לאפשר זמן חקיקה נוסף.

המליאה תתכנס באופן חריג גם היום וביום ראשון בשבוע הבא, וכן אושר להקדים את פתיחת הדיון במליאה ביום שני לשעה 10:00 - שש שעות מוקדם יותר מהנוהל הרגיל שבו המליאה מתחילה.

לקואליציה יש אין־ספור נושאים על השולחן, ורצון להגיע לסיום החקיקה כבר במושב הזה בכמה שיותר הצעות חוק. לאור הרצון "לנקות שולחן" לפני היציאה לפגרת הפסח, דיוני המליאה צפויים להיות ארוכים. מנגד, סיעות האופוזיציה ינסו לקיים פיליבסטר על מנת להקשות על הקואליציה לעמוד בלוח הזמנים שקבעה.

בין היתר, על שולחנה של הכנסת נמצאים השלב הראשון ברפורמה המשפטית - שינוי הרכב הוועדה לבחירת שופטים, חוק דרעי 2, חוק החמץ, חוק המתנות וכן אישור תקציב המדינה בקריאה ראשונה.

בנוגע לתקציב, יהיה עליו להיות מאושר במלואו במהלך מאי. חוק החמץ מצוי כבר בשלבים סופיים, והמטרה היא לסיים את החקיקה ולהחיל אותו לפני פסח הקרוב.

בתוך כך, ישיבת הממשלה שהייתה צפויה להתקיים היום בוטלה. יש מי שתולה את הדברים בלו"ז צפוף עם החזרה של נתניהו מביקור מדיני בלונדון, זאת אף על פי שבדרך כלל מנצל נתניהו את הבמה בתחילת הישיבה כדי להעביר את מסריו השונים.