בן כספית וינון מגל פתחו היום (ראשון) את תוכניתם ב-103FM, והתייחסו לנאום שר הביטחון יואב גלנט שקרא לעצור את החקיקה על הרפורמה המשפטית.

גלנט: "בעת הזו חייבים לעצור את התהליך כדי לשבת ולדבר, השסע הולך ונפער"
מה שמדהים זה לא מה שגלנט עשה, אלא העובדה שנתניהו מתעלם | בן כספית

ינון: "נו, הצלחתם לשבור את גלנט. שכויח גדול".

בן: "מה שאף פעם לא נסלח למלאך החבלה, זה כששר הביטחון מעדיף את טובת המדינה על טובתו האישית, הוא שומע כל יום גם את ההתרעות שעל חלקן אי אפשר לדבר, על כך שצבא המילואים התפורר, ואומר שאי אפשר לעשות זאת עכשיו. נתניהו בנבצרות מזמן, הוא לא כשיר".

ינון: "נראה לך סביר שהמדינה תיכנע למרד סרבנות בצה"ל, שהצבא יכניע את המדינה? אנחנו זוכרים מה היה בגירוש, לא יעלה על הדעת שהמדינה תיכנע לחוסמי כבישים וסרבנים. כל מי שרק רצה, אנשים נעצרו על זה שהם תיכננו לחסום כביש. ישבו במעצר חמישה ימים. כך המדינה התמודדה עם ניסיון המרד נגד הגירוש מהרצועה. וכולכם מפרגנים לזה, המשטרה מפרגנת לחוסמים, אין מעצרים, אין כתבי אישום, לא ראיתי רמטכ"ל כזה חלש, שר הביטחון התכופף, אנשים שהם בפריבילגיה מכופפים את המדינה ואתם נותנים לזה יד".

"אתם רוצים שהם יכופפו את המדינה, הכל הפוך", הוסיף, "הם אוהבי המדינה, והמדינה הריבונית שרוצים להעביר פה חוקים, הם נגד המדינה. באתם לשגע אותנו, אז לא, אנחנו נורמליים, אנחנו שפויים, אנו יודעים מה טוב ומה רע. אנו יודעים שאתם מחרחרים מלחמה וסוכני כאוס, ואתם רוצים להוריד את מדינת ישראל על הברכיים. מקווה שרה"מ לא יתכופף. אתם לא תצליחו לנצח אותנו. אני שומע ששוקלים לפטר את גלנט. לא ניתן לכם להפוך את המדינה. אנחנו רואים מי אנרכיסט ולא ניתן לזה לקרות".

בן: "גם בבית הסוהר כולם חפים מפשע. זה לא מרד ולא המרדה, זה עם ישראל שבא למחות. הייתי בהפגנה פעם ראשונה, עברתי חוויה מהמכוננות בחיי, כל אחד מהליכוד, אפילו מהביביסטים ביותר, שבירת הדמוקרטיה נוגעת לכל עם ישראל והדבר הוא פשוט. לא מרד, לא פריבילגיים. החוזה הופר, אתם מפרים אותו בצורה חד צדדית. למה אני חושב שנתניהו לא כשיר? כי הוא לא היה עושה זאת בדמותו המקורית. לא רק זה שהוא לא בולם, הוא ממשיך, כל וויקנד הוא בעיר אחרת, אין טייסים שיטיסו אותו".

ינון: "לא אכפת לכם מהמדינה, העיקר שביבי יילך. הם מוכנים לפגוע בביטחון של מדינת ישראל, בגרעין האיראני, אבל העיקר לפגוע בנתניהו. איזה טירוף. אתם לא יודעים איזה נזק אתם עושים לעצמכם. איך אפשר לתת את המפתחות לאנשים כמוכם חסרי אחריות? והכל תבהלות. גלנט גמר את הקריירה הפוליטית שלו בליכוד, מי שלא יצביע עם האופוזציה יגמור את הקריירה הפוליטית שלו בליכוד. נקודה".

סייעה בהכנת הכתבה: מיכל קדוש 103FM