בועז טל, ישראלי תושב לונדון וממובילי המחאה נגד הרפורמה המשפטית, התראיין היום (ראשון) בתוכניתו של יואב מינץ ברדיו צפון 104.5FM, והתייחס למחאה שהייתה בזמן ביקור רה"מ בבירה הבריטית.

סונאק לנתניהו בלונדון: "בריטניה מודאגת מהרפורמה המשפטית"
"ממשלת הרוע": המחאה כנגד הרפורמה המשפטית הגיעה גם ללונדון

"הבטחנו לשרה וביבי סוף שבוע מפנק בלונדון ואני חושב שעמדנו בזה בכבוד", אמר טל בפתח דבריו, "הם לא ישכחו את הביקור הזה. התחלנו בשישי בבוקר מול משרד רה"מ הבריטי, הצעקות שלנו נשמעו בברור כשנתניהו צעד ללשכה, רה"מ לא טרח ללוות אותו". 

"הוא לא קיבל את התמונה המפורסמת לפני הדלת עם ראש ממשלת אנגליה מנעו ממנו את התענוג", הוסיף, "זה המשיך בידיעה שיצאה ממשרד רה"מ שלא החמיאה לו. הוא הזכיר כל מיני דברים שהוא פגש את רה"מ אלבניה ואת רה"מ ישראל".

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>


 
לאחר מכן אמר: "צרנו על המלון והם נאלצו לאכול בתוך המלון ומזל שיש שם מסעדת לובסטרים שעולה הרבה כסף. למחרת ששמענו שהם הולכים לצאת הקפנו את המלון בחגורה אנושית שמנעה מהם לצאת, ובסוף היו צריכים להביא כוחות משטרה רבים והרימו מסוק כדי להוציא אותם".

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים<<<

"אני בטוח שהצעקות שלנו ילוו אותנו ואותה כל הדרך למטוס. עשינו פה כזה רעש בסוף השבוע שהגיע למהדורות החדשות של ה-BBC, זה הישג חשוב. מה שקורה בישראל, ההפיכה המשטרית מתחיל לחלחל החוצה. יש הבנה בדרגים הפוליטיים לא רק באנגליה. העולם מתחיל להרגיש שזה מסוכן מאד. גם ברמה הגיאופוליטית, גם ברמה של הייטק, העובדה שישראל היא מעצמה גרעינית, כל הדברים האלה צוברים תאוצה, אני מקווה שעשינו משהו קטן כדי לדחוף את עם ישראל .זה לא רק בעיה של ישראל. צריך לעזור למדינה להציל את עצמה מעצמה", ציין טל.