שר הרווחה לשעבר מאיר כהן שוחח הערב (ראשון) עם בן כספית ואריה אלדד בתוכניתם ב-103FM, וביקר את המתקפה בתוך הליכוד כלפי שר הביטחון יואב גלנט, לאחר הצהרתו אתמול. "אחד הדברים שהופכים להיות לחלק מהחיים שלנו, כשכל עוד אתה מרצה את הקבוצה, אז הכול בסדר. אבל ברגע שאתה חושב אחרת אתה חוטף", ציין. 

גלנט: "בעת הזו חייבים לעצור את התהליך כדי לשבת ולדבר, השסע הולך ונפער"
סביבת גלנט: "לוקחים בחשבון את הפיטורים, זה לא צפוי לשנות את עמדתו"

עוד הוסיף כי "ההתקפות על גלנט, על שר הביטחון, על זה שאתמול הוא העז בצעד אמיץ וחיוני לביטחון של ישראל, להגיד שההפיכה המשטרית פוגעת קשה. מאז הוא שמאלן, מקללים אותו, תוקפים אותו, הוא ומשפחתו. שום דבר מהזכויות שלו לא עומד, וזו בדיוק המציאות שבו אנחנו חיים. מישהו הוביל אותנו לזה, שיסוי של שנים של נתניהו והחבורה שלו. אם מישהו לא מדבר כמו הקבוצה מוקיעים אותו החוצה. אני מכיר את ההיסטוריה, נכון שבתקופת חורבן הבית היו בוגדים, פורשים, אבל היום זה החריף".

"איך אתה מגדיר מצב שבו הצבא מתערב בקבלת החלטות שלטוניות – איך זו לא הפיכה צבאית? הצבא מעורב ומפעיל לחץ על הממשלה", נשאל כהן. על כך השיב: "האנשים הכי טובים והכי פטריוטים שמסכנים וסיכנו את חייהם למען המדינה מבקשים לבוא ולהגיד 'אנחנו חיים במדינה שאנחנו מקבלים שינויים כאלה ואחרים, אבל זכותנו להגיד את דעתנו'. שמישהו לא יחשוב שאפשר לכנות את זה הפיכה אזרחית. זו הפיכה משפטית לכל דבר".

"יש כאן קבוצה של אזרחים שנבחרו, ונכון הם הרוב, ואנחנו אמורים לקבל את הכרעת הרוב אבל הם הופכים אותה לעריצות של הרוב, לכן מותר לשנות את המשטר במדינת ישראל, ואם מישהו פוצה פה הוא בוגד. אני דווקא חושב שכן מותר, היות ואנחנו צבא העם, והצבא בנוי על מתנדבים, יכול מתנדב לבוא ולהגיד את דעתו. אגב, אני נגד סרבנות, אבל בין סרבנות לבין זה שאנשי מילואים שפושטים את מדיהם ומטיילים כשאר האזרחים יכולים להביע את דעתם", הוסיף. 

סייעה בהכנת הכתבה: שני רומנו 103fm.