ראש השב"כ רונן בר הגיע הלילה (בין ראשון לשני) בדחיפות למעון ראש הממשלה, זאת בצל המחאה הנרחבת שמתקיימת בסמוך למקום. מוקדם יותר, מפגינים פרצו את הגדרות בבית ראש הממשלה, ועימותים בין חלק מהם לשוטרים נרשמו במקום. 

עשרות אלפים מוחים בת"א, עימותים בין מפגינים לשוטרים בירושלים
מחאה חסרת תקדים: ראשי רשויות הודיעו כי יפתחו בשביתת רעב

כמו כן, בעקבות חסימת הכביש ברחוב עזה בעיר, בו שוכן המעון, הופעלה מכת"זית לעברם. במסגרת המחאות, כביש 1 נחסם לתנועה, כמו גם כביש איילון בשני הכיוונים. 

כזכור, המחאות הסוערות הלילה החלו לאחר שראש הממשלה בנימין נתניהו הודיע על פיטוריו של שר הביטחון יואב גלנט. נתניהו הודיע על כך לאחר דבריו של גלנט אתמול, כי יש לעצור את חקיקת הרפורמה המשפטית. 

בין היתר, אמר גלנט במהלך הצהרתו: "כשר הביטחון של מדינת ישראל אני אומר בצורה הברורה ביותר, השסע ההולך ונפער בחברה חודר אל תוך צה"ל וגופי הביטחון. זו סכנה ברורה ומוחשית לביטחון המדינה. לדבר הזה לא אתן את ידי, אני איש ימין חבר בתנועת הליכוד מאמין בעקרונותיה ומחוייב לערכיה המציבים את מדינת ישראל מעל הכול. אומר לכם כאן הערב כפי שאני אומר שנים ארוכות, צריך שינוי במערכת המשפט, מארג היחסים בין הרשות השופטת לכנסת דורש איזון , זה יחזק את הדמוקרטיה ויגביר את אמון הציבור".

עוד הוסיף כי "בימים ובשבועות האחרונים בשיחות מאחורי הקלעים הצגתי את תמונת המצב הביטחוני, בעת הזו חייבים לעצור את התהליך כדי שנוכל לשבת ולדבר. עכשיו אני אומר זאת בקולי למען ביטחון ישראל למען בנותינו ובנינו צריך לעצור בעת הזו את תהליך החקיקה לאפשר לעם ישראל לחגוג יחד את חג הפסח ואת יום העצמאות ולהתאבל יחד ביום הזיכרון וביום השואה, אלו ימים קדושים עבורנו".