לאחר ליל הפגנות סוער ברחבי הארץ, ינון מגל ובן כספית התעוררו בתוכניתם ב-103FM לבוקר (שני) שבו נתניהו עתיד לנאום ולהכריז על עצירת הרפורמה. מגל ביקר את החלטת נתניהו לפטר את שר הביטחון יואב גלנט, ולעומתו כספית ביקש לחכות עם החגיגות. כספית שיתף, כי לאחר השתתפותו בחתונה בנס ציונה, הוא שם את פעמיו לתל אביב והשתתף במחאה באיילון: "היינו עד שלוש בבוקר בהפגנה, שמענו את פיטורי גלנט ואנשים קמו ונסעו לאיילון מבלי לתאם".

"אנחנו ביום היסטורי": יו"ר ההסתדרות מוסר הודעה דרמטית
גלנט בוועדת חוץ וביטחון: "האיומים על ישראל חייבו אותי לפעול באופן מיידי"

מגל: "נו אתה מבסוט? האנרכיה ניצחה?".

כספית: "המילה 'מבסוט' לא מדויקת, זה לא נגמר, כל מי ששלח לי 'ניצחנו' חסמתי, ואם ניצחנו מדינת ישראל ניצחה, עוד לא ניצחנו, זה אנשים מטורללים המדינה הזו נחטפה על ידי מנוולים, אבל היא מחזירה מלחמה".

מגל: "חכה, הגלגל מסתובב, אתם עכשיו חוגגים, הנה אני אומר לך בשידור - הרפורמה הזו תעבור. לוקחים צעד אחורה לפעמים. מה שיצרתם פה, המתווה הזה של סרבנות, של הפיכה דרך הרחוב וכדומה, אין ספק שיחזור כבומרנג לשמאל. לפעמים, גם בחיי אומה, צריך לדעת לרדת למדרון אחורי ואנחנו נחזור בעזרת השם כמו גדולים". 

עוד הוסיף מגל: "כשחגגנו את פיטורי גלנט, אז אני סייגתי ואמרתי, 'האם לא היה צריך לחכות להצבעה?'. אני חושב שמהבחינה הזאת, זה היה ללכת צעד אחד רחוק מדי, בעיתוי הלא נכון. אני חושב שמה שגלנט עשה לנתניהו, זה לא משהו שאפשר לעבור עליו בשתיקה. יכול להיות שזה לא היה נכון, כמו שאומרים בעדינות, לפטר את גלנט".