רא"ל במיל', שר הביטחון לשעבר, וממארגני המחאה נגד המהפכה המשפטית, משה (בוגי) יעלון, התראיין הבוקר (שני) לבן כספית וינון מגל ב־103FM, והביע את דעתו על המתרחש. בשיחה, התוודה יעלון כי המצב מדיר שינה מעיניו: "קשה לישון בימים הללו, אבל אני חושב שאנחנו מגיעים לנקודת הכרעה". 

האזינו לקטע מהתוכנית:

"הלילה הוכח שהעם, הציבור, הרבה יותר בריא מהממשלה המטורללת והמסוכנת הזו", הוסיף יעלון. "מי שבא ומתריע בפניו על סכנה ברורה, מיידית ומוחשית לביטחון המדינה מפטרים אותו, כי אתה רוצה לשמוע מאנשים רק דברים טובים? אני לא יודע מה נתניהו מודיע, אני משוכנע שאם הוא מודיע על עצירת החקיקה אין לו קואליציה. אם הוא לא מודיע על עצירת החקיקה והגניזה שלה המוחלטת ורוצה להמשיך לכהן כראש ממשלה שיעסוק בדברים אחרים כי אסור לו, אז המחאה תמשיך ותתעצם עד שנחזיר את המדינה למסילה".

"צריך להבין שנתניהו בנה קואליציה בלתי אפשרית, הוא קרה לעצמו בור. זו קואליציה שמה שמאחד אותה זה לרסק את בג"ץ", אמר יעלון. "בגלל ענייניו האישיים, נתניהו שכח את מה שאמר לאולמרט בזמנו: אסור לראש ממשלה שמסובך בפלילים לכהן, שמא משיקוליו האישיים ההישרדותיים הפוליטיים". שר הביטחון לשעבר הביע את דאגתו לגבי השלכות המשך החקיקה על האספקטים השונים בניהול המדינה: "בשלושה חודשים של קואליציה מטורללת, פגיעה בביטחון, פגיעה בכלכלה, אנחנו המדינה המצורעת בעולם. ארה"ב מזהירה אותנו: 'אם הרשות השופטת לא תהיה עצמאית אתם לא דמוקרטיה'".

סייעה בהכנת הכתבה: שני רומנו 103FM