מאזין שעלה לשידור, טכנאי מטוסים, סיפר היום (שני) בתכניתו של אראל סג"ל ב-103FM כי הוא זומן למילואים ביום ראשון הקרוב, ותקף את מחאת טייסי המילואים, עקב ההחלטה המסתמנת לעצור את חקיקת הרפורמה במערכת המשפט: "בלי שאני מגיע יום ראשון למילואים, אין מי שיניע את המטוס, אני קורא לי ולכל החברים שלי דרג א', דרג ב', תפסיקו לעשות דברים בשביל הטייסים. נראה להם שהכוח הוא לא אצלם, הכוח הוא אצל מי שמחבר את המצבר. 95 אחוז מהטכנאים, מהפועלים השחורים ששמים גריז על המטוס שיוכל להמריא, אנחנו נפסיק לשרת, אני יום ראשון לא אגיע. אני לא עושה מילואים במדינה שלא מכבדת אותי", אמר.

בכירים בליכוד: "לוין צריך להתפטר, הביא אותנו על סף מלחמה אחים"

"אני מודיע, אני לא אגע במפתח ששייך לחיל האוויר", הוסיף, והדגיש: "אל תבלבלו לנו את השכל, מיליון טיסיים לא יודעים להפעיל שום מטוס. אתם הטייסים, שרפתם את המדינה מבפנים ברגע שהכנסתם את צה"ל. אמרתם לי 'אתה הטכנאי שהיית ער 24 שעות בשבילנו, הפתק שלך לא שווה כלום'". 

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

"אני שומע אותך ויש לי דמעות בעיניים, לאן הגענו?" אמר סג"ל בתגובה. "אני מבקש ממך לחזור בך. בוא לא נהיה כמוהם, בוא תהיה אציל נפש".

המאזין סיכם בסוף השיחה: "אנחנו לא אנשים שקופים יותר, אני אומר לכל חברי הטכני בחיל האוויר, אל תפחדו מהטייסים, אין להם דם כחול".