לראשונה מאז בחירות 2009 הליכוד יורד אל מתחת ל-30 המנדטים לו הבחירות היו נערכות היום, כך עולה מסקר שפורסם הערב (שני) בחדשות 12. מהסקר עלה כי רשימת הליכוד הייתה מקבלת 25 מנדטים בלבד, כאשר רשימת המחנה הממלכתי בראשות בני גנץ זוכה ל-23 מנדטים ועוקפת את יש עתיד שמקבלת 22 מנדטים. רשימת הציונות הדתית עם 12 מנדטים, ש"ס עם 10 ויהדות התורה עם שבעה מנדטים.

ישראל ביתנו עם שישה מנדטים, ורע"ם, חד"ש-תע"ל ומרצ, שלא נכנסה לכנסת הנוכחית - זוכות כולן לחמישה מנדטים. לו הבחירות לכנסת היו נערכות היום, מפלגת העבודה הייתה מאבדת את מקומה במשכן עם 3.1 מנדטים, כמו גם בל"ד שזוכה ל-2.1.  בתמונת הגושים, גוש נתניהו עומד על חמישה וארבעה מנדטים בלבד. 

במקביל, סקר שפורסם הערב בכאן 11 מראה על זינוק של יו"ר המחנה הממלכתי בני גנץ בהשאלת ההתאמה לראשות הממשלה. לראשונה גנץ גובר על ראש הממשלה בנימין נתניהו - עם 37% אחוזי תמיכה לעומת 30% לנתניהו. כשבוחנים את מפת המנדטים, הליכוד בראשות נתניהו יורדת ל-25, והגוש בראשותו יורד לשפל של 53 מנדטים. גוש המרכז שמאל עומד על 56 מנדטים, ויכול להקים ממשלה יחד עם רע"מ.

העבודה ומרצ עוברות את אחוז החסימה, כל אחת עם ארבעה מנדטים. הציונות הדתית נחלשת מעט ועומדת על 10 מנדטים. בל"ד לא עוברת את אחוז החסימה.