למרות הודעת הפיטורים: שר הביטחון יואב גלנט ישתתף היום (שני) בדיון ביטחוני עם ראש הממשלה בנימין נתניהו. הדיון תוכנן מראש ויתקיים בנוכחות משתתפים נוספים.

הדיון הביטחוני בירושלים בראשות ראש הממשלה ובהשתתפות שר הביטחון, נקבע מראש בלו"ז ומשתתפים בו קצינים וגורמי ביטחון נוספים וזו לא פגישה אישית לכן מוקדם לראות בה שינוי של כיוון בהחלטה של ראש הממשלה. מנגד מכתב פיטורין טרם הגיע ללשכת שר הביטחון ומאחורי הקלעים עדין עוברים מסרים.

בתוך כך, איש הליכוד וראש עיריית דימונה בני ביטון אמר כי פיטורי גלנט היו טעות וכי במפלגה לא מעוניינים בפיטוריו: "קרה פנצ'ר - אנחנו רוצים שהוא יחזור. זאת גם דעתם של הרבה מאוד אנשי ליכוד", אמר בגל"צ. 

לאחר שקרא לעצור את חקיקת הרפורמה המשפטית: נתניהו פיטר את גלנט
יואב גלנט פוטר בצדק? זה מה שאתם קבעתם

שר הביטחון גלנט: ״המצב היום מחייב לדבר ומהר, כל קריאה לסרבנות פוגעת בצה"ל"

כזכור, לאחר הנאום שבו קרא גלנט לעצור את חקיקת הרפורמה המשפטית ולגשת להידברות, נתניהו הודיע ביום ראשון בערב על החלטתו לפטר את שר הביטחון. בליכוד שוקלים כי שר החקלאות, אבי דיכטר, יחליף את גלנט, וח"כ דני דנון יחליף את דיכטר במשרד החקלאות. גלנט עצמו הגיב ומסר: "ביטחון מדינת ישראל תמיד היה ותמיד יישאר משימת חיי".

עם זאת, חלפו כבר כמעט יומיים מאז ההודעה - ומכתב הפיטורים טרם נשלח. כידוע, הפיטורים ייכנסו לתוקף רק 48 שעות מרגע שנתניהו יודיע לממשלתו על כך באופן רשמי - מה שטרם קרה.