שלושה ימים אחרי שנרצח אדריס עודה, מנהל הכספים בארגונו של קוטייר עודה, בג'לג'וליה נרצח הערב באותה שעה ובאותו מקום בדיוק מוחמד טאהה, בעל חנות קפה ומאפה שבעסק שלו מותקנות מצלמות שככל הנראה תיעדו את החיסול מרביעי האחרון.

טאהה בן 38 אינו מוכר למשטרה וחיסולו ביריות מטווח קצר סמוך לשעה 17:00 אחר הצהריים הדליק במשטרה נורות אדומות ועורר שאלות קשות.

כאמור צוות מד"א פינה את טאהה, כשהוא במצב אנוש תוך כדי פעולות החייאה לבית החולים מאיר בכפר סבא אולם שם נקבע מותו.

חובש רפואת חירום במד"א סלאח חטיב סיפר. "כשהגענו למקום ראינו את הגבר שוכב על הכביש כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפציעה חודרת בגופו. הכנסנו אותו במהירות לניידת טיפול נמרץ של מד"א ופינינו אותו לבית החולים תוך כדי ביצוע פעולות החייאה כשמצבו קריטי".

כוחות משטרה גדולים ממרחב השרון וממחוז המרכז הוזעקו למקום ופתחו בחקירה לבירור נסיבות האירוע, תוך כדי איסוף ממצאים מהזירה ואיתור מצלמות אבטחה.

במקביל יצאו כוחות גדולים לסריקות ומצוד אחר עקבותיו של הרוצח שנמלט מהזירה. נציין כי מדובר בקורבן ה–42 במגזר הערבי מאז תחילת שנת 2023. 

גורמים המעורים בפרטים לא פוסלים אפשרות שהרצח הינו כתוצאה מכך שמצלמות האבטחה של העסק שלו תיעדו את חיסולו של עודה בשבוע שעבר, מה שמעלה את החשד שגורמי פשיעה יגיעו אל המצלמות ויפעלו בנקמה.