השר לשעבר משה (בוגי) יעלון, שוחח עם גדעון אוקו וטל שלו ב־103fm על המשך המחאה נגד הרפורמה המשפטית, זאת על רקע הודעת ראש הממשלה נתניהו על השהיית החקיקה. 

המהפכה הישראלית: הסיבה שגרמה לנתניהו להודיע על השהיית החקיקה
בדרך שלו: חרף השהיית החקיקה, רה"מ נחוש לסיים את מה שהתחיל

"הציבור מבין שמנסים לעבוד עליו, הוא לא רוצה לחיות בדיקטטורה. ברור לחלוטין גם מהסקרים, שתמיכה בחקיקה זה 20 אחוז", אמר. 

לדבריו, "אנחנו מדינה בהפרעה, אין שר ביטחון שעבד עם נתניהו, אין רמטכ"ל שעבד איתו, ראש שב"כ שעבד איתו וגם ראשי מוסד, למעט אולי אחד שלא טוענים שהוא מסוכן. זה העניין. אני חושב שעם ישראל בחושים שלו מבין את זה. לכן, למרות הניסיון של נתניהו לפצל את המחאה, להרדים את המחאה, הציבור לא קונה את זה".

עוד אמר: "הבוקר ממשלת ישראל הולכת לקבל החלטה ששר לביטחון לאומי, שבכלל יש ספק לגבי כישרותו להיות שר, יקבל תחת אחריותו מיליציה חמושה, ולמה? כדי לשמר את הקואליציה. כל הקואליציה הזאת הזויה".

לטענתו, "אנחנו מדינה סף דיקטטורית, כי החקיקה שלא עצרה ובוודאי לא נגנזה, תחודש עוד מעט. אני תוהה מה עושים בבית הנשיא היום, אותם גורמים מהאופוזיציה, ודאי הנשיא עצמו. ברור לחלוטין שהם עצרו כדי לשבור את המחאה ולחדש את זה ב־30 באפריל". 

השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, אמר בתגובה: "המשמר הלאומי הוא פרוייקט ציוני בעל חשיבות בטחונית מן המעלה הראשונה, אשר ייתן הגנה לאזרחים בערים המעורבות. אשר יטפל בפרוטקשן ויגן על חקלאים ובעלי עסקים בנגב ובגליל, ויילחם בבעיית הפשיעה במגזר הערבי".