סקר "מעריב־סופהשבוע", שנערך על ידי ד"ר מנחם לזר, מנהל פאנלס פוליטיקס, מגלה כי המרוויחה הגדולה מהאירועים הפוליטיים של החודשים האחרונים היא מפלגת המחנה הממלכתי, שממשיכה להתחזק וצפויה לקבל 25 מנדטים. הנפגעת המשמעותית מההתפתחויות הפוליטיות והביטחוניות היא מפלגת הליכוד, שנחלשת ומקבלת 25 מנדטים בלבד, על פי הסקר.

עוד עולה מהסקר כי גם יש עתיד נחלשת משמעותית והיא מקבלת 20 מנדטים בלבד, כאשר חלק ממצביעיה עברו למחנה הממלכתי. הסקר מגלה עוד כי אחד מכל חמישה מצביעי הליכוד בבחירות האחרונות לכנסת לא יודע עבור מי להצביע. הממצאים ממחישים את הדרמה והשסע בציבור, על רקע הרפורמה המשפטית. מימין – הליכוד ממשיכה לאבד גובה, וגם משמאל – יש עתיד והעבודה נחלשות.

נתוני הסקר המלאים: המחנה הממלכתי בראשות בני גנץ, גדעון סער וגדי איזנקוט – 25 מנדטים (19 מנדטים בסקר שנערך ב־23 במרץ), הליכוד בראשות בנימין נתניהו – 25 (28 בסקר הקודם), יש עתיד בראשות יאיר לפיד – 20 (26), ש"ס בראשות אריה דרעי – 10 (10) ויהדות התורה בראשות יצחק גולדקנופף ומשה גפני - 7 (7).

כמו כן, הציונות הדתית בראשות בצלאל סמוטריץ' – 6 (5), עוצמה יהודית בראשות איתמר בן גביר – 6 (6), חד"ש־תע"ל בראשות איימן עודה ואחמד טיבי - 6 (5), ישראל ביתנו בראשות אביגדור ליברמן – 6 (5), מרצ בראשות זהבה גלאון – 5 (5), רע"ם בראשות מנסור עבאס – 4 (4). מפלגת העבודה בראשות מרב מיכאלי ממשיכה להיות מתחת לאחוז החסימה, עם  2.6% בלבד. גם בל"ד רחוקה מאחוז החסימה, עם 1.8% בלבד. על פי הסקר הנוכחי, מפלגות הקואליציה נחלשות ל־54 מנדטים בלבד, והאופוזיציה מתחזקת ל־66.

הסקר האינטרנטי, שנערך ב־5־4 באפריל, התקיים בהשתתפות 522 חברים בפאנל המשיבים של פאנלס, והוא בוצע על גבי מדגם מייצג של האוכלוסייה הבוגרת במדינת ישראל, מגיל 18 ומעלה, יהודים וערבים כאחד. טעות הדגימה בסקר עומדת על 4.3%.